Klacht POSTNL: Regelmatis verkeerde post.

marie

Wij krijgen de laatste 2 maanden regelmatig verkeerde post . Wij wonen op loonseweg 18 te Hapert met postcode 5527AC en krijgen regelmatig post van no. 20 in onze bus. Ook post van de postcodeloterij hebben wij niet ontvangen en missen wij onze prijs !!!!!!!!

Onderzoeken of de postbesteller goed kan lezen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorging op uw adres. U ontvangt regelmatig post van uw buren. Daarnaast mist u een poststuk dat u verwacht had. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat uw vertrouwen in de postbezorging door deze situatie gedaald is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- uw e-mailadres;
    - een bevestiging dat de post door PostNL bezorgd is en niet door een concurrent;
    - de datum waarop u voor het laatst verkeerd bezorgde post ontvangen heeft;
    - de verzenddatum van de post van de Postcodeloterij of de verwachte bezorgdatum.