Klacht POSTNL: restitutie

Biabia

Na online betaling van mijn pakketzegel kreeg ik de volgende melding:
"Sorry Uw betaling is verwerkt, maar door een fout in ons systeem zijn er geen labels gegenereerd. Deze labels zijn dus helaas niet beschikbaar. Neem contact met ons op voor restitutie. Bel klantenservice 0900 0990 (45ct/per gesprek)Openingstijden: werkdagen van 08:30 – 20:00 uur en zaterdag van 09:00 – 16:00 uur."
Ik vind het belachelijk dat ik zelf van alles moet ondernemen om mijn geld terug te krijgen. Het kost me tijd, energie, telefoonkosten à € 0,45 per min of een postzegl om het restitutie formulier te kunnen versturen naar een postbusnummer ipv een antwoordnummer. Door betaling van mijn energie en tijd weet ik inmiddels dat je het restitutieformulier kunt downloaden en per email mag versturen. Maar dan? Dat laatste heb ik gedaan maar ik hoor niks! Krijg geen ontvangstbevestiging o.i.d. Maar ondertussen heeft postnl geld van mij waar ik niks voor heb gekregen alleen een hoop voor heb moeten doen.

Restitutie!!

Geachte heer/mevrouw Foppen,
    Bedankt voor uw reactie. Ik kan me voorstellen dat u teleurgesteld bent in onze dienstverlening. Het spijt me ook heel erg dat u het verzendlabel niet heeft kunnen printen. Mijn excuses hiervoor.
    Het klopt inderdaad dat u een verzoek tot restitutie kunt indienen via het formulier op onze website en u geeft al aan dat u deze reeds heeft ingevuld en ingezonden. Ik ga ervan uit dat dit spoedig zal worden opgepakt.
    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met vriendelijke groet,Annet
    Biabia
    Heb nog geen reactie ontvangen van postnl! U gaat uit van een hoop dingen maar zolang ik nog niet eens een ontvangstbevestiging heb mogen ontvangen ga ik nergens vanuit. Ik voel me intussen bestolen door postnl!! Mijn geld is nog steeds niet terug bij de rechtmatige eigenaar, ik, eigenlijk ordinaire diefstal!
    Geachte heer/mevrouw Foppen, Bedankt voor uw reactie. Ik begrijp uw frustratie en kan me voorstellen dat u graag zo snel mogelijk uw geld voor deze mislukte labels wilt ontvangen. Graag geef ik u een toelichting.Aan de hand van uw adresgegevens heb ik gezien dat uw herhaalde verzoeken om restitutie bij ons zijn binnengekomen. De afdeling die deze verzoeken behandelt, streeft ernaar om binnen 2 weken uit te betalen. Dit lukt meestal, echter in sommige gevallen, wanneer net een betaalronde gemist wordt, kan het net iets langer duren. Ik ga er vanuit dat u spoedig bericht zult krijgen. Voor alle ontstane overlast bied ik u mijn verontschuldigingen aan.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Tamar
    Biabia
    Het geld staat nog steeds niet op mijn rekening!!