Opgelost door POSTNL: Retour pakket is niet aangekomen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 515333
Gebruiker
Pakketzoek
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Een pakket retour gestuurd naar bedrijf. Pakket is daar niet aangekomen dus krijg ik mijn betaalde geld niet terug. De barcode geeft aan dat hey pakket nog steeds bij jullie ligt.
Dit pakket is retour verstuurd 8 januari.

De oplossing

Tnt mijn pakket zoekt zodat ik mijn geld terug krijg 3SOPK7423875

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de door u verzonden zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Spijtig om te lezen dat dit pakket nog niet is afgeleverd. Ik wil graag kijken wat ik voor u kan doen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - Of u zelf heeft betaald voor de verzending;
    - Of u de ontvanger al heeft gevraagd of de zending retour is aangekomen;
    - Beschrijving van de inhoud;
    - Beschrijving van de verpakking;
    - Uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Heeft u voor mij misschien nog een omschrijving van de verpakking. Daarnaast ontvang ik ook nog een duidelijkere omschrijving van het plaid, denk aan kleur, formaat, plaatjes of logo's die er mogelijk op staan. Hoe meer details wij in het onderzoek kunnen vermelden, des te makkelijker is te herkennen.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Hartelijk bedankt voor de toelichting. Hierbij informeer ik u over de verdere afhandeling.

    Ik heb een onderzoek voor u opgestart. U zal hier uiterlijk binnen 9 werkdagen bericht over ontvangen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pakketzoek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Pakket is ineens gevonden bij het retour adres. Heb hierover een klacht bij fonq gedeponeerd. Sorry voor alle overlast.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen