Klacht POSTNL: Retour pakket spoorloos

Klachtnummer
# 265786
Gebruiker
Matthijsvanderh
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Retourpakket spoorloos

Hierbij heb ik een maand geleden een pakket retour gestuurd en nu heb ik mijn 3s barcode niet meer aangezien niemand zowel post.nl als de betreffende ontvanger weet waar het pakket is zit ik nu met een factuur van een pakket die ik niet meer in mijn bezit heb

De oplossing

Waar mijn pakket gebleven is indien onvindbaar compensatie via post.nl je geeft iets uit handen en verwacht dat je niet met rekeningen blijft zitten

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw van der Heide,

    Uit uw bericht begrijp ik dat uw retourpakket niet is aangekomen bij de originele afzender. Ik snap dat dit erg vervelend voor u is, en ik wil u dan ook mijn excuses aanbieden voor het ontstane ongemak.

    In uw bericht geeft u aan dat u niet meer in het bezit bent van de 3S-code van dit pakket. Helaas is het dan niet mogelijk om de statusinformatie van uw pakket op te vragen, en er eventueel onderzoek naar te doen. Mocht u uw 3S-code alsnog vinden, dan horen wij dat uiteraard graag zodat we kunnen kijken wat de mogelijkheden zijn.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice


    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen