Klacht POSTNL: Retour pakket spoorloos

Matthijsvanderh

Retourpakket spoorloos

Hierbij heb ik een maand geleden een pakket retour gestuurd en nu heb ik mijn 3s barcode niet meer aangezien niemand zowel post.nl als de betreffende ontvanger weet waar het pakket is zit ik nu met een factuur van een pakket die ik niet meer in mijn bezit heb

Waar mijn pakket gebleven is indien onvindbaar compensatie via post.nl je geeft iets uit handen en verwacht dat je niet met rekeningen blijft zitten

Geachte heer/mevrouw van der Heide,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw retourpakket niet is aangekomen bij de originele afzender. Ik snap dat dit erg vervelend voor u is, en ik wil u dan ook mijn excuses aanbieden voor het ontstane ongemak.

In uw bericht geeft u aan dat u niet meer in het bezit bent van de 3S-code van dit pakket. Helaas is het dan niet mogelijk om de statusinformatie van uw pakket op te vragen, en er eventueel onderzoek naar te doen. Mocht u uw 3S-code alsnog vinden, dan horen wij dat uiteraard graag zodat we kunnen kijken wat de mogelijkheden zijn.

Thera