Opgelost door POSTNL: Retour pakket zoek

content Opgelost
Wingerden8

Retour pakket is zoek.
In de app en via de mail bevestiging gehad dat het pakket bezorgt zou zijn.

Net contact gehad met het bedrijf maar die kunnen niks vinden. Vervolgens vroegen ze mij om een handtekening. Maar volgens postnl is er bij een standaard zending geen handtekening verreist.
Dit terug gelinkt (met screenshot) maar ze kunnen niks doen. Maar ik wil wel dat pakket vinden.

Dat post nl een onderzoek instelt en er achter aan gaat.

Uit mijn gegevens blijkt dat het pakket is bezorgd. U geeft aan dat dit niet het geval is. Helaas kan ik u niet specifieker vertellen waar uw zending is. Het pakket is namelijk verstuurd zonder aanvullende verzekering, waardoor een handtekening voor ontvangst niet nodig is. Om deze reden is het niet mogelijk om verder onderzoek te doen.

Wel registreer ik uw klacht, zodat wij hierop kunnen rapporteren. U ontvangt hier verder geen terugkoppeling op, maar wij gebruiken uw klacht om onze dienstverlening verbeteren. Mocht u in de toekomst desondanks problemen hebben met onze service, laat het mij dan gerust weten.

Wingerden8
Niks, er kon niks aangedaan worden, Bedrijf heeft gelukkig het retour gevonden en is het opgelost