Opgelost door POSTNL: Retour pakket zoek

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 392467
Gebruiker
Wingerden8
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Retour pakket is zoek.
In de app en via de mail bevestiging gehad dat het pakket bezorgt zou zijn.

Net contact gehad met het bedrijf maar die kunnen niks vinden. Vervolgens vroegen ze mij om een handtekening. Maar volgens postnl is er bij een standaard zending geen handtekening verreist.
Dit terug gelinkt (met screenshot) maar ze kunnen niks doen. Maar ik wil wel dat pakket vinden.

De oplossing

Dat post nl een onderzoek instelt en er achter aan gaat.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uit mijn gegevens blijkt dat het pakket is bezorgd. U geeft aan dat dit niet het geval is. Helaas kan ik u niet specifieker vertellen waar uw zending is. Het pakket is namelijk verstuurd zonder aanvullende verzekering, waardoor een handtekening voor ontvangst niet nodig is. Om deze reden is het niet mogelijk om verder onderzoek te doen.

    Wel registreer ik uw klacht, zodat wij hierop kunnen rapporteren. U ontvangt hier verder geen terugkoppeling op, maar wij gebruiken uw klacht om onze dienstverlening verbeteren. Mocht u in de toekomst desondanks problemen hebben met onze service, laat het mij dan gerust weten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wingerden8
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niks, er kon niks aangedaan worden, Bedrijf heeft gelukkig het retour gevonden en is het opgelost
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen