Klacht POSTNL: Retour zonder reden

J.Verkerk

Volgens PostNL zou het moeten bezorgd zijn op 13 oktober tussen de tijden van 16:30 en 18:30 daarvoor heb ik gewacht en dus niet kunnen koken. inplaats daarvan hoor ik helemaal niks van hun, is de bezorger niet geweest en moet ik via twitter contact opnemen, het blijkt dat de pakketten retour zijn gestuurd zonder enige reden. de barcodes waren: 3SYAAZ009103866, 3SYAAZ009103867, 3SYAAZ009103868
het zounden een computer en een toetsenbord moeten zijn maar ja wat moet ik nu

Ik wil me product geleverd aan mij worden.
of een compensatie van een 8-core computer met gametoetsenbord
of geld terug van wat mij het heeft gekost 479 euro

Geachte heer Verkerk,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat uw pakketten retour zijn gestuurd zonder enige reden. Mijn excuses hiervoor.

Door middel van uw verzendcodes 3SYAAZ009103867 en 3SYAAZ009103868 zie ik inderdaad dat deze pakketten retour zijn gestuurd. De reden hiervan zal op de pakketten zelf zijn vermeld. Ik adviseer u dan ook contact op te nemen met de afzender van de pakketten zodat zij dit voor u na kunnen kijken. Mochten de zendingen onterecht retour zijn gestuurd dan kan de afzender eventueel contact met ons opnemen om hiervan een melding te maken.

Het pakket met code 3SYAAZ009103866 is door de afzender alleen aangemeld in het systeem, maar niet daadwerkelijk verstuurd. U kunt hierover navraag doen bij de verzender van het pakket. Mijn excuses voor alle ontstane overlast.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Tamar