Klacht POSTNL: Retourpakket is niet retour gegaan.
Details
Klacht
Retourpakket is niet retour gegaan.Ik heb eerder een dramatisch contact gehad met de klantenservice van PostNL, waarbij men mij maar niet wilde informeren vanwege diverse protocollen, of men het niet wist en er van alles bij verzon. Na een klacht via deze website ben ik door iemand gebeld met meer kennis van zaken. Het pakket zou naar een partij worden gestuurd, welke gemachtigd was om het pakket te openen, zodat men de afzender kan achterhalen. Was dit niet mogelijk, dan zou het pakket naar de afdeling "onbestelbare stukken" worden verstuurd.
Nu zijn we inmiddels 2 maanden verder, de afzender heeft het pakket nog niet terug, en ik heb ook nog niks mogen ontvangen. Wat mijn verbazing hierbij schetst: volgens Google kijkt de afdeling onbestelbare stukken of zij het pakket mogelijk nog kunnen afleveren. Nu staat mijn volledige adres op het pakket, enige fout is dat een letter in de postcode niet correct is.
Daar ik niet van plan ben om nogmaals de frustratie over de klantenservice over mij af te roepen, wil ik deze klacht hier ook direct beleggen, want iets verteld mij dat PostNL zich niet aan de eigen regels houdt (naast dat men als sowieso totaal geen service biedt).
Ik wil dus heel graag opheldering over deze kwestie, en dat PostNL zijn/haar verantwoording hierin neemt.
Gewenste oplossing
Ik wil duidelijkheid over mijn pakket en de gedane acties hierin.Indien dit daadwerkelijk naar Onbestelbare stukken is gegaan, wil ik dat dit bij die afdeling wordt nagekeken (dit is nog binnen de termijn van vernietiging).
Indien PostNL hier niet naar behoefte in mee wil werken, wil ik dit via het klantenkompas verder escaleren.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.