Klacht POSTNL: retourpakket laptop Coolblue na weken nog steeds niet bij sorteercentrum

Klachtnummer
# 382795
Gebruiker
kleinemila.nl
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 17-07-2019 jl is er een laptop geretouneerd naar Cool Blue via een afgiftepunt van POSTNL We hebben een afgiftebewijs ontvangen maar het probleem is dat het pakket nog steeds niet bij het sorteercentrum aangekomen is volgens track &trace .
Na bijna dagelijks contact te hebben gehad met Coolblue en diverse malen met Post Nl is het probleem nog steeds niet opgelost en hebben we ons geld dus ook niet terug . Hoe kan het dat een pakket zo lang onderweg is ? Wat heeft het voor zin om een afgiftebewijs te ontvangen bij het zoekraken van een pakket wordt de klant blijkbaar toch de dupe .Wij zijn inmiddels zo teleurgesteld dat we er geen vertrouwen in hebben gezien we van het kastje naar de muur gestuurd worden.
Moeten we de geschillencommisie in gaan schakelen ?
Ik hoop dat het niet zover hoeft de komen en dat dit echt zo snel mogelijk wordt opgelost.
Bernadette Rooijakkers

De oplossing

Ik wil dat post nl samen met Coolblue uitzoekt en dat het tot een oplossing komt, zodat wij ons geld terug krijgen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een retourzending. Deze heeft u op 17-07 verzonden, maar is niet aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses het pakket nog niet retour is bezorgd. Ik zie dat het om een zending naar een antwoordnummer gaat. De webshop betaalt voor deze zendingen en is daarmee verantwoordelijk voor de zending. De webshop kan hierover ook contact met PostNL opnemen en een passende oplossing met u regelen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen