Klacht POSTNL: retourpakket laptop Coolblue na weken nog steeds niet bij sorteercentrum

kleinemila.nl

Op 17-07-2019 jl is er een laptop geretouneerd naar Cool Blue via een afgiftepunt van POSTNL We hebben een afgiftebewijs ontvangen maar het probleem is dat het pakket nog steeds niet bij het sorteercentrum aangekomen is volgens track &trace .
Na bijna dagelijks contact te hebben gehad met Coolblue en diverse malen met Post Nl is het probleem nog steeds niet opgelost en hebben we ons geld dus ook niet terug . Hoe kan het dat een pakket zo lang onderweg is ? Wat heeft het voor zin om een afgiftebewijs te ontvangen bij het zoekraken van een pakket wordt de klant blijkbaar toch de dupe .Wij zijn inmiddels zo teleurgesteld dat we er geen vertrouwen in hebben gezien we van het kastje naar de muur gestuurd worden.
Moeten we de geschillencommisie in gaan schakelen ?
Ik hoop dat het niet zover hoeft de komen en dat dit echt zo snel mogelijk wordt opgelost.
Bernadette Rooijakkers

Ik wil dat post nl samen met Coolblue uitzoekt en dat het tot een oplossing komt, zodat wij ons geld terug krijgen

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een retourzending. Deze heeft u op 17-07 verzonden, maar is niet aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses het pakket nog niet retour is bezorgd. Ik zie dat het om een zending naar een antwoordnummer gaat. De webshop betaalt voor deze zendingen en is daarmee verantwoordelijk voor de zending. De webshop kan hierover ook contact met PostNL opnemen en een passende oplossing met u regelen.