Klacht POSTNL: Retourpakketje met track & trace naar Kabelshop spoorloos

djroynl

Retour pakketje met track trace spoorloos verdwenen

Dat het pakket boven water komt, en heel gauw.

Ik snap inderdaad dat u graag wilt weten wat er met dit pakketje gebeurd is. Retour pakketjes zijn altijd wat minder goed te volgen in de Track & Trace, doordat deze op een andere manier geleverd worden dan pakketten die op een normaal adres bezorgd worden. Retouradressen krijgen pakketten in bulk aangeboden, waardoor het kan komen dat uw specifieke pakketje niet is gescand bij de aflevering U kunt dit het best even navragen bij de houder van het retouradres. Zij hebben ons ook betaald voor de verzending en kunnen als het niet geleverd is contact met ons opnemen om een onderzoek naar het vermiste pakketje op te starten. Hopelijk komt het dan toch nog snel goed met uw pakket.