Klacht POSTNL: Retourpakketje met track & trace naar Kabelshop spoorloos

Klachtnummer
# 423676
Gebruiker
djroynl
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Retour pakketje met track trace spoorloos verdwenen

De oplossing

Dat het pakket boven water komt, en heel gauw.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u graag wilt weten wat er met dit pakketje gebeurd is. Retour pakketjes zijn altijd wat minder goed te volgen in de Track & Trace, doordat deze op een andere manier geleverd worden dan pakketten die op een normaal adres bezorgd worden. Retouradressen krijgen pakketten in bulk aangeboden, waardoor het kan komen dat uw specifieke pakketje niet is gescand bij de aflevering U kunt dit het best even navragen bij de houder van het retouradres. Zij hebben ons ook betaald voor de verzending en kunnen als het niet geleverd is contact met ons opnemen om een onderzoek naar het vermiste pakketje op te starten. Hopelijk komt het dan toch nog snel goed met uw pakket.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen