Klacht POSTNL: Retourzending in mijn vakantie binnen 2 weken retour naar China

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 344850
Gebruiker
JVS
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tijdens de vakantie is er een pakket uit China bezorgd op het lokale afhaalpunt. Deze ochtend (17-1) is dit retour gegaan met PostNL. Gebeld met PostNL, en daar gestuit op de standaard melding dat het retour afzender is en men er niets meer aan kan doen.

Ik was anderhalf uur te laat en ze kunnen niks meer veranderen. Het pakket is waarschijnlijk nog geen 10km van mij vandaan en het gaat nu terug naar China..

De oplossing

Mijn pakket onderscheppen en mij het morgen laten ophalen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer van Sprundel,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik zie inderdaad dat uw zending 14 dagen op de betreffende PostNL locatie heeft gelegen en dat deze op 17 januari retour is gestuurd. Dit komt omdat de zending helaas niet op tijd is opgehaald. Dit valt niet tegen te houden en te onderscheppen. Uw zending zal binnen 12 weken bij de afzender afgeleverd worden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JVS
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen