Klacht POSTNL: Retourzending in mijn vakantie binnen 2 weken retour naar China

JVS

Tijdens de vakantie is er een pakket uit China bezorgd op het lokale afhaalpunt. Deze ochtend (17-1) is dit retour gegaan met PostNL. Gebeld met PostNL, en daar gestuit op de standaard melding dat het retour afzender is en men er niets meer aan kan doen.

Ik was anderhalf uur te laat en ze kunnen niks meer veranderen. Het pakket is waarschijnlijk nog geen 10km van mij vandaan en het gaat nu terug naar China..

Mijn pakket onderscheppen en mij het morgen laten ophalen.

Geachte heer van Sprundel,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zie inderdaad dat uw zending 14 dagen op de betreffende PostNL locatie heeft gelegen en dat deze op 17 januari retour is gestuurd. Dit komt omdat de zending helaas niet op tijd is opgehaald. Dit valt niet tegen te houden en te onderscheppen. Uw zending zal binnen 12 weken bij de afzender afgeleverd worden.

JVS
Geen