Klacht POSTNL: Retourzending kwijt

Klachtnummer
# 345244
Gebruiker
Dennis#1990
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 03 januari 2019 een retourpakket van Denham verstuurd via een PostNL locatie.

Daarbij heb ik een bewijs gekregen zonder adres. Nu na 16 dagen heb ik nog geen ontvangst bericht gehad van Denham.
Het is via de website niet mogelijk om mijn barcode te bevragen, aangezien ik geen postcode heb. Stom van mij dat ik het later pas ontdekte, maar hoe kan her systeem dit goedkeuren?

De oplossing

Het zou fijn zijn als PostNL mijn pakketje kan achterhalen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer of mevrouw de Boorder,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw retourzending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Retourzendingen verlopen via anderen kanalen. Derhalve kan het dus dat uw pakket al aan is gekomen. Heeft u voor mij de Track en Trace-code zodat ik kan kijken of alles inderdaad correct verloopt? Daarnaast kunt u het beste contact opnemen met de geadresseerde om te vragen of deze het pakket inderdaad niet heeft mogen ontvangen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen