Klacht POSTNL: RN barcode werkt niet

sad Niet opgelost
Puncak

RN barcode werkt niet bij track & trace. Bij invullen vraagt het systeem alleen om een 3S barcode. Is het mogelijk dat er op een ander site de RN barcode wel zou werken. Ik heb het A4 brief via post nl laten versturen in Lelystad bij de Albert Hein in de Kamp.

Ik heb € 16,95 betaald en eigenlijk niet voor de aangetekende brief maar alleen voor het versturen.
Als ik met de RN barcode niet kan volgen, dan vind ik dat ik teveel betaald heb.
Dus een compensatie is dan ook gepast.

Geachte heer, mevrouw Creutzburg,

Hartelijk bedankt voor uw bericht op deze website. Ik kan me voorstellen dat u uw pakket graag wil traceren. Graag geef ik u meer informatie.

U kunt de status van uw zending naar het buitenland via deze website traceren; https://www.internationalparceltracking.com/#/search?trc=scm-web Hier zou u ook de status van een pakket met een code moeten kunnen nakijken die begint met RN. Mocht dit niet lukken stuur me dan gerust de complete barcode even door zodat ik voor u de status kan bekijken.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Annet
    Puncak
    De brief is al ontvangen door familie. De postcode uit Indonesië is wel een originele postcode die daar gebruikt wordt.
    Alleen jammer dat ik met RN barcode niks kon doen.
    Vr.Ricardo Creutzburg