Klacht POSTNL: Rot post nl boeit ze geen drol dat mensen hun pakketten netjes willen ontvangen

Klachtnummer
# 356854
Gebruiker
Smolders9
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik dacht laat ik eens een keer laten bezorgen bij een pakket automaat zodat ik zeker weet dat ik mijn bezorging niet mis en op tijd mijn pakket ontvang voor de vakantie. Nou eerst was zalando al laat met alles eindelijk te versturen, krijg ik op de dag van bezorging dat ik om 15u het pakket kan ophalen op zaterdag (terwijl ik het pakketje woensdag al hoorde te krijgen) en dan krijg ik ineens om 14u het bericht van post.nl dat ze me gemist hebben bij het bezorgen?! Like what, hoe mij missen bij een automaat?! En nu krijg ik te horen dat ik pas maandag middag na 15u mijn pakket kan ophalen bij een afhaalpunt. Ik ga maandag verdomme 3 weken naar het buitenland, oftwel mijn pakket wordt dan na 2 weken weer terug gestuurd als ik hem niet afhaal! En er kan niks anders geregeld worden! Nou bedankt rot bedrijf!!!! Wat een service..:

De oplossing

Mijn pakket voor maandag beschikbaar stellen hoe dan ook (ik weet ook wel dat ik nu aan het dromen ben maar toch)

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Heb voor u in het systeem gekeken en dit is inderdaad niet helemaal goed gegaan. Mijn excuses dat het pakket niet bij de pakketautomaat is geleverd. Het gaat nu inderdaad naar de afhaallocatie, dit wordt de Stokhasseltlaan. Helaas kan ik dit nu niet meer voor u aanpassen, u mag wel altijd iemand machtigen zodat diegene het pakket op kan halen. Dat kan gewoon met de 3S-code en uw adresgegevens. Hopelijk lukt het zo, ik ga ervan uit dat het in toekomst niet weer gebeurt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?