Klacht POSTNL: Routering aangetekende brief uit EU land loopt standaard via douane, wat idioot is

G. de Wind

Een aangetekende brief uit Oostenrijk is in drie dagen in NL, maar PostNL doet er vervolgens nog 7 dagen over om hem te bezorgen

Aangetekende brieven uit een EU land dienen net zo snel bezorgd te worden als gewone post, dus binnen 3-5 dagen

G. de Wind
    Ik wacht nog steeds belangstellend op een adequaat antwoord........

Met vr gr Gerard

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw zending uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

We hebben de zending op 7 juni in Nederland ontvangen, en deze is volgens onze gegevens 10 juni bij u afgeleverd. Wij hebben er derhalve geen 7 dagen over gedaan om het te bezorgen.

G. de Wind
Ondanks geleverd bewijs wordt er door PostNL gewoonweg ontkend dat de brief al op 3 juni gearriveerd was in hun inklaringscentrum. Triest dit