Klacht POSTNL: Rouw kaart te laat in de bus

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 408374
Gebruiker
Memyself19#
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De rouw kaart heeft er 5 dagen over gedaan om bij mij in de brievenbus te komen. Terwijl de crematie gisteren was. HEEL SLORDIG!!!

Gewenste oplossing

Ik heb zelf heb gebeld, met deze klacht. Maar besefte na het gesprek, dat er niet eens om mijn adres of postcode werd gevraagd.
Geboden oplossing
Kan ook niet worden opgelost, omdat de rouwkaart te laat was. En kunnen ze niet achterhalen. Begrijp ik. Omdat ik al eerder post niet heb gehad wilde ik mijn klacht kwijt. Hopelijk heeft het geholpen, en mijn post wel krijg en op tijd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van rouwpost. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ten eerste wil ik u condoleren met uw verlies en u mijn excuses aanbieden voor het feit dat u deze rouwkaart niet op tijd heeft ontvangen. Helaas kan ik niet achterhalen waarom uw rouwkaart vertraagd is geraakt, omdat dit ongeregistreerde post is die we niet in ons proces kunnen volgen. Ik zie dat er naar aanleiding van uw contact met onze klantenservice inmiddels melding gemaakt van uw klacht, zodat deze binnen onze organisatie opgepakt wordt. Ik zie dat uw adres en gegevens daar correct bij vermeld staan. Wij gaan er alles aan doen om te zorgen dat dit in de toekomst zo veel mogelijk voorkomen wordt. Omdat uw klacht intern wordt opgelost, ontvangt u geen verdere reactie. Ik wens u de komende tijd nog veel sterkte toe.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen