Klacht POSTNL: rouwbrieven niet bezorgd door post nl
Details
De klacht
afgelopen donderdag is onze moeder overleden,dus hebben we vrijdag ochtend de rouwpost geschreven en smiddags om half 4 afgegeven zoals het hoort bij Bruna in nuenen.vervolgens heb ik vernomen dat niemand zaterdag de kaart heeft gehad....
al heel vreemd op zich.
vanochtend naar Bruna winkel gegaan,maar post is weg.
post nl gebeld,die kunnen ons geen antwoord geven omdat ze de kaarten niet kunnen traceren.
3SVSR44448211 is de code.
ik sta op een serieuze vergoeding en hulp,hoe is dit in godsnaam mogelijk,zeer zeer slecht van post nl.
mvg Marco Zwerts
De oplossing
een serieuze vergoeding voor het leed dat we hebben doordat dit zoooo verschrikkelijk fout gaatUiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.