Klacht POSTNL: rouwbrieven niet bezorgd door post nl

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 304508
Gebruiker
joco23
Datum
1 reactie

Details

De klacht

afgelopen donderdag is onze moeder overleden,dus hebben we vrijdag ochtend de rouwpost geschreven en smiddags om half 4 afgegeven zoals het hoort bij Bruna in nuenen.
vervolgens heb ik vernomen dat niemand zaterdag de kaart heeft gehad....
al heel vreemd op zich.
vanochtend naar Bruna winkel gegaan,maar post is weg.
post nl gebeld,die kunnen ons geen antwoord geven omdat ze de kaarten niet kunnen traceren.
3SVSR44448211 is de code.
ik sta op een serieuze vergoeding en hulp,hoe is dit in godsnaam mogelijk,zeer zeer slecht van post nl.

mvg Marco Zwerts

De oplossing

een serieuze vergoeding voor het leed dat we hebben doordat dit zoooo verschrikkelijk fout gaat

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Zwerts,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw bericht begrijp ik dat er door u verstuurde rouwpost niet aangekomen is. Ik vind dit een zeer kwalijke zaak waar ik u graag mijn excuses voor wil aanbieden.

    Allereerst gecondoleerd met het verlies van uw moeder. Ik kan begrijpen dat u wel andere zaken aan uw hoofd heeft op het moment. Ik heb even gekeken in het systeem en zie dat u op 22 mei ook al telefonisch contact met ons opgenomen heeft. Daaruit kan ik opmaken dat een collega van mij contact met u opgenomen heeft en u een schadevergoeding heeft toegezegd.

    Ik ga er vanuit dat op deze wijze de klacht is afgehandeld. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak dat u hierdoor heeft ondervonden.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Sannette
    PostNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
joco23
Datum
Uiteindelijke oplossing
een bosje bloemen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen