Klacht POSTNL: Rouwbrieven te laat of niet bezorgd.

Klachtnummer
# 299348
Gebruiker
HET Haasje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Rouwkaarten zijn te laat of nooit op juiste adres aangekomen. De brieven zijn ruim op tijd aangeboden met ruim voldoende aan postzegels.

De oplossing

Alsnog aflevering met excuus.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van van Hasenbroek,


    Bedankt voor het plaatsen van een bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de door u verstuurde rouwkaarten niet zijn bezorgd bij de ontvangers. Hierover het volgende.

    Mijn oprechte excuses voor al het ervaren ongemak. Graag registreer ik een klacht hierover zodat alles met de verantwoordelijke personen wordt besproken. Hiervoor heb ik nog de volgende informatie van u nodig. Heeft u de Rouwverzendzet gebruikt? Hoeveel kaarten zijn er niet aangekomen? Wanneer heeft u deze brieven gepost en waar? Hiervoor kan u de Locatiewijzer gebruiken: https://www.postnl.nl/locatiewijzer/ En heeft u eerder contact gehad met onze klantenservice hierover; zo ja: wanneer was het eerste contactmoment?

    In afwachting van uw reactie verblijf ik.


    Met een vriendelijke groet,
    Sandra

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen