Klacht POSTNL: Rouwkaart heeft er 5 dagen over gedaan voordat deze bij ons bezorgd is.

Steiger

Rouwkaart heeft er 5 dagen over gedaan voordat deze bij ons bezorgd is.

Op tijd bezorgen

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van rouwpost. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ten eerste wil ik u condoleren met uw verlies en u mijn excuses aanbieden voor het feit dat u deze rouwkaart niet op tijd heeft ontvangen. Ik vind dit heel kwalijk en pijnlijk. Wij behandelen rouwkaarten altijd met extra aandacht vanwege hun gevoelige karakter. Toch is er in uw geval iets misgegaan. Het is bij een losse rouwkaart niet mogelijk om te achterhalen wat er precies is misgegaan, maar ik heb voor u een klacht geregistreerd. Wij gaan er alles aan doen om te zorgen dat dit in de toekomst zo veel mogelijk voorkomen wordt. Omdat uw klacht intern wordt opgelost, ontvangt u geen verdere reactie.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en ik wens u de komende tijd nog heel veel sterkte. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Steiger
Standaard antwoord, standaard antwoord, zoals bij zoveel klachten bij PostNL.