Klacht POSTNL: Rouwkaart niet aangekomen op adres

sad Niet opgelost
LotjeHiernaast#10

Rouwkaart is niet aangekomen bij persoon die belangrijk is geweest in het leven van overledene. Zij is daarom niet bij begrafenis geweest. Emotioneel heeft dat nogal wat betekent!

Je mag er toch van uitgaan dat als je rouwkaarten met de juiste adressering in een aparte enveloppe aanbiedt bij Post.nl ze allemaal aankomen?!

Zoek het uit en neem de klacht(en) (ik heb ze meer gehoord) serieus. Ga in de toekomst zorgvuldiger met rouwkaarten om.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een rouwkaart. De betreffende kaart is niet bij de ontvanger bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik vind het heel kwalijk dat de ontvanger de begrafenis gemist heeft doordat de rouwkaart niet bezorgd is. Rouwpost wordt altijd met extra aandacht behandeld. Het lijkt erop dat dit bij u, ondanks alles, toch misgegaan is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- uw e-mailadres;
    - op welke datum en welk tijdstip de rouwverzendset aangeboden is;
    - de hoeveelheid kaarten die vertraagd of niet bezorgd zijn;
    - of de vertraagde kaarten inmiddels wel bezorgd zijn;
    - in welke postcodegebieden de kaarten vertraagd of niet bezorgd zijn;
    - het correspondentieadres;
    - de naam en het geslacht van de overledene;
    - uw relatie tot de overledene;

uw e-mailadres; aj.mulder@versatel.nl
    - op welke datum en welk tijdstip de rouwverzendset aangeboden is; 13-1-2020 om 15.54 uur
    - de hoeveelheid kaarten die vertraagd of niet bezorgd zijn; 1
    - of de vertraagde kaarten inmiddels wel bezorgd zijn; nee
    - in welke postcodegebieden de kaarten vertraagd of niet bezorgd zijn; 9404RA
    - waar de rouwverzendset ingeleverd is (het volledige adres kunt u vinden op https://www.postnl.nl/locatiewijzer); Bruna, Post NL, Nobellaan in Assen
    - het correspondentieadres; Riete 1
    - de naam en het geslacht van de overledene; R. Mulder man
    - uw relatie tot de overledene; dochter

Hoe is het mogelijk dat in een aparte enveloppe rouwbrieven worden aangeboden, het adres klopt, de kaart nooit aankomt.
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Excuses, we proberen rouwpost altijd met extra aandacht te bezorgen. Helaas is dat in uw geval misgegaan.

Het zal niet gemakkelijk zijn om te achterhalen wat er is gebeurd. Het betreft namelijk een ongeregistreerde postzending die in ons proces niet gevolgd kan worden.

Ik laat u in ieder geval binnen 2 uur terugbellen.

Geen