Klacht POSTNL: Rouwkaart niet bezorgd

P.C.C. Gunneweg-Schwerzel

Rouwkaart van overleden familid niet bezorgd

Uitzoeken waar de rouwkaart is

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een rouwkaart. U geeft aan dat u de rouwkaart niet heeft ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn oprechte excuses dat de rouwkaart niet bij u is bezorgd. Gecondoleerd met het verlies van uw familielid. Ik kijk graag of ik een klacht voor u aan kan maken over de situatie. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wanneer is de rouwkaart verzonden?

- Is de kaart inmiddels bezorgd?

-Heeft de uitvaart al plaatsgevonden?

-Uw e-mailadres.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

P.C.C. Gunneweg-Schwerzel
    De kaart is op 11 Juli Verzonden vanuit Den Bosch. De kaart is niet aangekomen. De crematie is morgen op 18 Juli. Met vr grt
    Dit is een tweede response. Mijn email nummer is P.Schwerzel@gmail.com

Bedankt voor de aanvullende informatie. Het spijt me echt heel erg dat u deze rouwkaart nog steeds niet heeft ontvangen. Hierbij informeer ik u over de verdere afhandeling van uw klacht.

Helaas kan ik niet achterhalen waarom uw rouwkaart vermist is geraakt, omdat dit ongeregistreerde post is die we niet in ons proces kunnen volgen. Ik heb inmiddels melding gemaakt van uw klacht, zodat deze binnen onze organisatie opgepakt wordt. Wij gaan er alles aan doen om te zorgen dat dit in de toekomst zo veel mogelijk voorkomen wordt. Omdat uw klacht intern wordt opgepakt, ontvangt u geen verdere reactie. Ik wens u de komende tijd nog veel sterkte toe.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.