Klacht POSTNL: Rouwkaart niet bezorgd

Klachtnummer
# 377721
Gebruiker
P.C.C. Gunneweg-Schwerzel
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Rouwkaart van overleden familid niet bezorgd

De oplossing

Uitzoeken waar de rouwkaart is

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een rouwkaart. U geeft aan dat u de rouwkaart niet heeft ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn oprechte excuses dat de rouwkaart niet bij u is bezorgd. Gecondoleerd met het verlies van uw familielid. Ik kijk graag of ik een klacht voor u aan kan maken over de situatie. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wanneer is de rouwkaart verzonden?

    - Is de kaart inmiddels bezorgd?

    -Heeft de uitvaart al plaatsgevonden?

    -Uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    P.C.C. Gunneweg-Schwerzel
    Datum
    De kaart is op 11 Juli Verzonden vanuit Den Bosch. De kaart is niet aangekomen. De crematie is morgen op 18 Juli. Met vr grt
  3. Auteur
    P.C.C. Gunneweg-Schwerzel
    Datum
    Dit is een tweede response. Mijn email nummer is P.Schwerzel@gmail.com
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor de aanvullende informatie. Het spijt me echt heel erg dat u deze rouwkaart nog steeds niet heeft ontvangen. Hierbij informeer ik u over de verdere afhandeling van uw klacht.

    Helaas kan ik niet achterhalen waarom uw rouwkaart vermist is geraakt, omdat dit ongeregistreerde post is die we niet in ons proces kunnen volgen. Ik heb inmiddels melding gemaakt van uw klacht, zodat deze binnen onze organisatie opgepakt wordt. Wij gaan er alles aan doen om te zorgen dat dit in de toekomst zo veel mogelijk voorkomen wordt. Omdat uw klacht intern wordt opgepakt, ontvangt u geen verdere reactie. Ik wens u de komende tijd nog veel sterkte toe.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen