Klacht POSTNL: rouwkaart niet ontvangen.

Klachtnummer
# 342304
Gebruiker
teleurgestelde
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Rouwkaart niet ontvangen.

Mevrouw is op 18 december 2018 overleden en op 3 januari 2019, kwam ik op een zeer vervelende/ pijnlijke manier achter dat ze is overleden.
Haar dochter zei me dat ze me een kaart hebben gestuurd en 2x hebben gecheckt of alle enveloppen in de verzamelenveloppe zijn gegaan.
Ook zei ze me dat er meerdere rouwkaarten niet waren bezorgt.

Snap, dat het een drukke periode voor de post was. Maar de kaart had inmiddels toch bezorgd moeten zijn.

De oplossing

achter halen waar de rouwkaarten zijn gebleven.

6 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Zomer,

    Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat een door u te ontvangen rouwkaart niet is afgeleverd. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is zeker niet fijn dat u de rouw kaart niet heeft ontvangen. Daarvoor bied ik ook mijn oprechte excuses aan. Ik heb voor u een klacht ingediend dat dit is voorgevallen. Er zal naar gekeken worden en onderzocht hoe dit heeft kunnen gebeuren. Rouwpost wordt namelijk met extra zorgvuldigheid behandeld.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Zomer,

    Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat een door u te ontvangen rouwkaart niet is afgeleverd. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is zeker niet fijn dat u de rouw kaart niet heeft ontvangen. Daarvoor bied ik ook mijn oprechte excuses aan. Ik heb voor u een klacht ingediend dat dit is voorgevallen. Er zal naar gekeken worden en onderzocht hoe dit heeft kunnen gebeuren. Rouwpost wordt namelijk met extra zorgvuldigheid behandeld.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Zomer,

    Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat een door u te ontvangen rouwkaart niet is afgeleverd. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is zeker niet fijn dat u de rouw kaart niet heeft ontvangen. Daarvoor bied ik ook mijn oprechte excuses aan. Ik heb voor u een klacht ingediend dat dit is voorgevallen. Er zal naar gekeken worden en onderzocht hoe dit heeft kunnen gebeuren. Rouwpost wordt namelijk met extra zorgvuldigheid behandeld.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Zomer,

    Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat een door u te ontvangen rouwkaart niet is afgeleverd. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is zeker niet fijn dat u de rouw kaart niet heeft ontvangen. Daarvoor bied ik ook mijn oprechte excuses aan. Ik heb voor u een klacht ingediend dat dit is voorgevallen. Er zal naar gekeken worden en onderzocht hoe dit heeft kunnen gebeuren. Rouwpost wordt namelijk met extra zorgvuldigheid behandeld.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  5. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Zomer,

    Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat een door u te ontvangen rouwkaart niet is afgeleverd. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is zeker niet fijn dat u de rouw kaart niet heeft ontvangen. Daarvoor bied ik ook mijn oprechte excuses aan. Ik heb voor u een klacht ingediend dat dit is voorgevallen. Er zal naar gekeken worden en onderzocht hoe dit heeft kunnen gebeuren. Rouwpost wordt namelijk met extra zorgvuldigheid behandeld.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  6. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Zomer,

    Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat een door u te ontvangen rouwkaart niet is afgeleverd. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is zeker niet fijn dat u de rouw kaart niet heeft ontvangen. Daarvoor bied ik ook mijn oprechte excuses aan. Ik heb voor u een klacht ingediend dat dit is voorgevallen. Er zal naar gekeken worden en onderzocht hoe dit heeft kunnen gebeuren. Rouwpost wordt namelijk met extra zorgvuldigheid behandeld.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen