Opgelost door POSTNL: Rouwkaart nooit aangekomen

Rita

In eerste instantie dacht ik laat maar, maar nu ik las dat de postzegels duurder worden om en ik citeer "de post ,,in de toekomst betrouwbaar en bereikbaar te houden'', aldus PostNL.". Laat ik nou denken dat die goede ouwe post allang niet meer betrouwbaar is. De rouwkaart in verband met het overlijden van mijn peettante (overleden 9 oktober) is nooit aangekomen, als mijn zus mij niet op de hoogte had gesteld had ik de begrafenis op 14 oktober gemist. Desgevraagd bevestigden mijn neven en nichten mij dat zij wel degelijk een kaart aan ons adres hadden gestuurd.

Geachte mevrouw Robles-Van Eijk,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst mijn oprechte deelneming.

Uit uw melding is mij duidelijk geworden dat u een aan u verzonden rouwkaart niet hebt ontvangen. Dit had niet mogen gebeuren. Langs deze weg bied ik u mijn excuses aan voor deze gang van zaken.

Ik heb een melding voor u aangemaakt. Deze is geregistreerd onder nummer 00663031. Helaas kan ik u niet melden waar de zending op dit moment is, omdat briefpost zonder tracking code wordt verwerkt. Indien u de zending alsnog wenst te ontvangen, raad ik u aan de afzender te contacteren.

Sven
    PostNL
    Flutantwoord
    Geachte mevrouw Robles-Van Eijk,

Ik begrijp goed dat dit een niet bevredigend antwoord voor u is. Helaas valt de brief niet te traceren omdat briefpost zonder tracking code wordt verwerkt.
    De verzender kan ook altijd een klacht bij ons indienen over de door u niet ontvangen rouwkaart.

Ik wil u mijn oprechte excuses aanbieden voor deze ontzettend nare situatie.

Bert
    Klantenservice PostNL
    Rita
    Helaas kan ik niet "neutraal" kiezen voor de afhandeling.