Opgelost door POSTNL: Rouwkaart nooit aangekomen
Details
De klacht
In eerste instantie dacht ik laat maar, maar nu ik las dat de postzegels duurder worden om en ik citeer "de post ,,in de toekomst betrouwbaar en bereikbaar te houden'', aldus PostNL.". Laat ik nou denken dat die goede ouwe post allang niet meer betrouwbaar is. De rouwkaart in verband met het overlijden van mijn peettante (overleden 9 oktober) is nooit aangekomen, als mijn zus mij niet op de hoogte had gesteld had ik de begrafenis op 14 oktober gemist. Desgevraagd bevestigden mijn neven en nichten mij dat zij wel degelijk een kaart aan ons adres hadden gestuurd.De oplossing
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.