Opgelost door POSTNL: Rouwkaart nooit aangekomen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 135121
Gebruiker
Rita
Datum
4 reacties

Details

De klacht

In eerste instantie dacht ik laat maar, maar nu ik las dat de postzegels duurder worden om en ik citeer "de post ,,in de toekomst betrouwbaar en bereikbaar te houden'', aldus PostNL.". Laat ik nou denken dat die goede ouwe post allang niet meer betrouwbaar is. De rouwkaart in verband met het overlijden van mijn peettante (overleden 9 oktober) is nooit aangekomen, als mijn zus mij niet op de hoogte had gesteld had ik de begrafenis op 14 oktober gemist. Desgevraagd bevestigden mijn neven en nichten mij dat zij wel degelijk een kaart aan ons adres hadden gestuurd.

De oplossing

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Robles-Van Eijk,

    Bedankt voor uw bericht. Allereerst mijn oprechte deelneming.

    Uit uw melding is mij duidelijk geworden dat u een aan u verzonden rouwkaart niet hebt ontvangen. Dit had niet mogen gebeuren. Langs deze weg bied ik u mijn excuses aan voor deze gang van zaken.

    Ik heb een melding voor u aangemaakt. Deze is geregistreerd onder nummer 00663031. Helaas kan ik u niet melden waar de zending op dit moment is, omdat briefpost zonder tracking code wordt verwerkt. Indien u de zending alsnog wenst te ontvangen, raad ik u aan de afzender te contacteren.

    Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Sven
    PostNL
  2. Auteur
    Rita
    Datum
    Flutantwoord
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Robles-Van Eijk,

    Ik begrijp goed dat dit een niet bevredigend antwoord voor u is. Helaas valt de brief niet te traceren omdat briefpost zonder tracking code wordt verwerkt.
    De verzender kan ook altijd een klacht bij ons indienen over de door u niet ontvangen rouwkaart.

    Ik wil u mijn oprechte excuses aanbieden voor deze ontzettend nare situatie.

    Met vriendelijke groet,

    Bert
    Klantenservice PostNL
  4. Auteur
    Rita
    Datum
    Helaas kan ik niet "neutraal" kiezen voor de afhandeling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rita
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen