Klacht POSTNL: Rouwkaart op maandag verzonden en opwoensdagavond nog niet ontvangen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 314524
Gebruiker
Overlijdenskaart
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Rouwkaart niet op tijd ontvangen wel op tijd verstuurd

De oplossing

Een excuus

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Van de Graaf,

    Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg kwalijk om te vernemen dat een rouwkaart vertraagd is geraakt. Allereerst mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wij behandelen rouwkaarten altijd met extra aandacht vanwege hun gevoelige karakter. Toch is er in uw geval iets misgegaan. Spijtig genoeg kan ik niet achterhalen wat er precies is gebeurd omdat de rouwkaart niet te traceren is in ons postproces. Wel wil ik uw klacht graag doorgeven zodat we dit soort situaties in de toekomst kunnen voorkomen. Wilt u mij laten weten of de rouwkaart inmiddels bij u bezorgd is en vanuit welke woonplaats deze is verstuurd?

    Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw klacht doorgeven en kan ik u informeren over de verdere afhandeling.

    In afwachting van uw reactie,

    Met vriendelijke groet,

    Tamar
    Klantenservice PostNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Overlijdenskaart
Datum
Uiteindelijke oplossing
Tanja van de klantenservice van post NL heeft mij een mailtje gestuurd met excuses. De vraag was vanuit welke plaats de rouwkaart verstuurd was. Heb aangegeven vanuit Enschede en naar een adres in Enschede. De rouwkaart heb ik nooit ontvangen en dat blijf ik vervelend vinden. De zaak is voor mij nu wel afgehandeld. Met vriendelijke groet Rie van de Graaf
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen