Klacht POSTNL: ROUWPOST NIET AFGELEVERD!!!!!!

renate

Mijn moeder is overleden op zaterdag en zondag moesten de kaarten de deur uit. Met een speciale koerier werd de rouwpost (in speciale envelop met track en trace code) opgehaald en dan zou de post op maandag bij iedereen afgeleverd worden. Echter bij een stuk of 10 is er tot op heden geen post onvangen! Hoe slecht is dit, de crematie is achter de rug nu. Ik wil hier graag een vergoeding voor tegemoet zien!!!

Ik wil een tegemoetkoming in welke vorm dan ook. Dit is niet met geld uit te drukken! Ik ben vreselijk verdrietig! Sommige mensen hebben dus geen afscheid kunnen nemen.

Geachte mevrouw Rijpkema,

Allereerst gecondoleerd met het verlies van uw moeder. Uit uw bericht begrijp ik dat u rouwkaarten heeft verzonden, maar dat een deel van deze kaarten niet is aangekomen. Ik kan mij voorstellen dat u hier heel erg teleurgesteld en boos over bent.

Wij behandelen rouwkaarten altijd met extra aandacht vanwege hun gevoelige karakter. Toch is er in uw geval iets misgegaan. Graag wil ik u hiervoor mijn excuses aanbieden.

Het is in de praktijk niet altijd mogelijk om te achterhalen wat er mis ging, omdat dit ongeregistreerde post is die we niet in ons proces kunnen volgen. Voor alle zekerheid laat ik uw klacht onderzoeken en laat u binnen één uur weten of we de rouwkaart hebben achterhaald.

Mocht u in de toekomst nog vragen hebben over onze dienstverlening, laat het mij dan gerust weten. Ik wil u veel sterkte wensen met het verwerken van uw verlies.

Bram
    PostNL