Klacht POSTNL: Rouwpost niet ontvangen, ook niet bij de buren

A.J.G. Linden

Ik kreeg via app postnl een melding dat ik een rouwbrief zou ontvangen, maar ik heb die rouwbrief niet ontvangen. Bijzonder vervelend. Postnl doet niets met de klacht. Gelukkig heeft kennis ons op de hoogte gebracht van overlijden.

Actief op zoek gaan naar rouwbrief.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het niet ontvangen van de rouwbrief die u verwacht. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ten eerste gecondoleerd met uw verlies. Het is natuurlijk heel naar als u een rouwbrief niet binnen krijgt. Wij proberen altijd met extra zorg om te gaan met dit soort post, vanwege de gevoelige inhoud. Helaas is het bij u niet goed gegaan. Ik zal dan ook graag een klacht indienen, zodat hier intern naar gekeken kan worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- uw e-mailadres
    - de afzender van deze rouwbrief

A.J.G. Linden
    Een week na verzenddatum en 4 dagen na rouwbijeenkomst hebben we de rouwbrief ontvangen. Het is niet duidelijk of PostNL hier voor heeft gezorgd of degene die abusievelijk de post heeft ontvangen.