Klacht POSTNL: Rouwpost te laat bezorgd

Lwd058

Rouwpost veel te laat ontvangen! Hierdoor niet meer in gelegenheid geweest om afscheid van de overledene te nemen en de familie te condoleren.
Post is vrijdag 7/6 verstuurd en pas woensdag 12/6 in de middag bezorgd!
Op enveloppe met duidelijk adres zit
correctiesticker.

Kan in dit geval niets meer doen de overledene is al gecremeerd en afscheid is niet meer mogelijk wat erg traumatisch is. Ik verzoek postnl dan ook dringend om zorgvuldiger om te gaan met rouwpost zodat een ander dit niet ook overkomt.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een rouwkaart. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Allereerst wil ik u condoleren. Ik vind het bijzonder vervelend dat de rouwkaart in deze moeilijke periode met vertraging bij u is bezorgd. Wij behandelen rouwkaarten altijd met extra aandacht vanwege hun gevoelige karakter. Toch is er in uw geval iets misgegaan. Mijn oprechte excuses hiervoor.

Helaas kan ik niet achterhalen waarom de rouwkaart met vertraging bij u is bezorgd. De reden is dat dit ongeregistreerde post betreft die we niet in ons proces kunnen volgen. Ik heb inmiddels melding gemaakt van uw klacht, zodat deze binnen onze organisatie opgepakt wordt. Wij gaan er alles aan doen om te zorgen dat dit in de toekomst zo veel mogelijk voorkomen wordt. Omdat uw klacht intern wordt opgelost, ontvangt u geen verdere reactie.

Tot slot adviseer ik u om te melden bij de afzender dat u een rouwkaart met vertraging heeft ontvangen. De afzender kan hierover een klacht bij ons indienen. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben over onze dienstverlening, laat het mij dan gerust weten.

Lwd058
Uiteindelijke oplossing Ik moet de nabestaande op de hoogte stellen zodat die een klacht kunnen indienen. Alsof die nabestaande niet genoeg aan het hoofd heeft momenteel. Bij postnl heeft men dus totaal geen inlevingsvermogen mijn inziens!!!!!