Klacht POSTNL: Rouwpost tg zoekgeraakt en na 8 mnd alsnog bezorgd.

sad Niet opgelost
Karin

Via de Postnl app kreeg ik vorig jaar september een melding dat er post voor mij bezorgd zou worden, tw een rouwkaart. Deze kaart heb ik nooit ontvangen. Er is iemand van post nl bij mij langs geweest om excuses aan te bieden. De kaart zou gescand zijn is Amsterdam, maar is verder nooit in mijn woonplaats aangekomen. Vreselijk, omdat ik niet wist wie van mijn bekenden was overleden. Wat schetst mijn verbazing dat de kaart na 8 maanden, vandaag op de mat lag. Ik had hiervan geen aankondiging in de app ontvangen. Ben wel heel benieuwd waar de kaart in de tussenliggende periode is geweest... ook heel slordig hoe er omgegaan wordt met rouwpost. Misschien had de kaart na zo'n lange periode beter niet meer bezorgd kunnen worden. Het rakelt heel wat op.....

Graag zou ik horen waar de kaart in die 8 mnd is geweest. Misschien een excuus van postnl aan de nabestaanden van de overledene? Lijkt mij wel zo netjes.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap uiteraard dat het niet fijn is dat u deze zending alsnog binnen is gekomen zo'n lange tijd later. Helaas kunnen wij normale post niet volgen binnen ons proces. Hierdoor kunnen wij helaas niet achterhalen waar deze zending heeft gelegen. Wij doen altijd ons best om post goed af te leveren, vooral rouwpost. Helaas is het toch bij u mis gegaan. Namens PostNL in ieder geval mijn excuus voor het ongemak.

Karin
Misschien toch nog een excuus aan de nabestaanden, omdat ik op het overlijden niet heb kunnen reageren.