Klacht POSTNL: Rouwpost tg zoekgeraakt en na 8 mnd alsnog bezorgd.
Details
Klacht
Via de Postnl app kreeg ik vorig jaar september een melding dat er post voor mij bezorgd zou worden, tw een rouwkaart. Deze kaart heb ik nooit ontvangen. Er is iemand van post nl bij mij langs geweest om excuses aan te bieden. De kaart zou gescand zijn is Amsterdam, maar is verder nooit in mijn woonplaats aangekomen. Vreselijk, omdat ik niet wist wie van mijn bekenden was overleden. Wat schetst mijn verbazing dat de kaart na 8 maanden, vandaag op de mat lag. Ik had hiervan geen aankondiging in de app ontvangen. Ben wel heel benieuwd waar de kaart in de tussenliggende periode is geweest... ook heel slordig hoe er omgegaan wordt met rouwpost. Misschien had de kaart na zo'n lange periode beter niet meer bezorgd kunnen worden. Het rakelt heel wat op.....Gewenste oplossing
Graag zou ik horen waar de kaart in die 8 mnd is geweest. Misschien een excuus van postnl aan de nabestaanden van de overledene? Lijkt mij wel zo netjes.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.