Klacht POSTNL: Schade aan pakket

Tuincentrum Eindhoven

Wij hadden een pakket met daarin planten verstuurd. Deze hebben wij retour gekregen in een kapotte doos en de planten waren ook beschadigt. op de doos zaten 3 grote duidelijke stikkers dat het breekbaar is en welke kant boven moest. Zeer onprofessioneel om zo met de pakketten om te gaan.

De medewerkers aanspreken op hun gedrag dat als er op een pakket staat breekbaar dat ze er dan ook op letten dat er zorgvuldig mee om word gegaan! Bij 3 waarschuwingen salaris vermindering of e.d.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

de tracking code van het betreffende pakket.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen en/of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Tuincentrum Eindhoven
Er is helemaal niks mee gedaan.