Klacht POSTNL: Schade verzekerd verzenden niet uitgekeerd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 464781
Gebruiker
Queen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Schade verzekerd verzenden niet uitgekeerd. Keramiek in originele verpakking vanuit buitenland al heel aangekomen. Geheel bekleed met piepschuim, geen beweging, vermelding breekbaar. Toch stuk uit pot met post NL. Eerste uitkomst vergoeden, na 1,5 maand bellen met top 1e lijns nauwelijks of fatsoenlijk antwoord van 2e lijns Danielle Bosma. Deze gaf eerst aan het inkoop bedrag te storten om 1,5 maand later na alle foto's en denk een stuk of 6 calls van mij naar de 1e lijn te sturen artikel niet in piepschuim beklede doos verzonden ?!
Nu mail ontvangen dat zij niet meer op mij zullen reageren.
Schandalig Post NL ! Er kan altijd iets stuk gaan, maar deze melde ik aan omdat ik het zo vaak hoor en de service bar slecht zou zijn. Mee eens, en ik laat het er niet bij, makkelijk geld verdienen op deze manier in deze tijden.

De oplossing

Vergoeden

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de afhandeling van een schadeclaim die door u is ingediend. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat naar dat de afhandeling van uw schadeclaim zo stroef verlopen is. Ik zou u graag verder willen helpen, maar helaas zijn wij op dit platform alleen bevoegd om consumenten/particuliere zaken af te handelen. In uw geval gaat het om een zakelijke verzending. Daarom kan ik u spijtig genoeg niet verder helpen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Queen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen, eerste melding goedgekeurd bewijs defect, 1,5 maand later na meer maals zelf contact geprobeerd te krijgen een afwijzing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen