Klacht POSTNL: Schadeafhandeling wordt niet geregeld.

Klachtnummer
# 379934
Gebruiker
MrSocash
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 14 mei heb ik een pakket naar Finland gestuurd. Dit pakket is nooit aangekomen en inmiddels is een onderzoek afgerond. Hieruit blijkt dat het pakket verloren is gegaan.
Na het opsturen van alle informatie van het schadeformulier volgt een grote radiostilte vanuit PostNL. 23 juli (dik twee maanden na de verzenddatum) bel ik de Klantenservice om de status op te vragen. Hier wordt aangegeven dat de schadeclaim is goedgekeurd en ik daar dezelfde dag nog een terugkoppeling van krijg. Maar die ontvang ik niet natuurlijk.
Vandaag weet de klantenservice mij te vertellen dat die goedkeuring er nog helemaal niet is (en dus dat er 23 juli tegen mij is gelogen). En ik netjes nog even moet wachten. De schadeclaim is twee weken geleden reeds verstuurd.

De oplossing

Ik wil gewoon mijn schadeafhandeling geregeld.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de afhandeling van het onderzoek dat naar een door u verzonden pakket, is gestart. De afhandeling hiervan is nog niet afgerond. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat de schadeafhandeling even heeft geduurd. Ik zie dat u op 25 juli rond 11.20 uur een e-mail van mijn collega van de onderzoeksafdeling heeft ontvangen. In de mail staat meer informatie over de schadeafhandeling.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen