Klacht POSTNL: Schadeclaim afgewezen wegens onzinnige reden dat het mijn eigen schuld was.

Klachtnummer
# 577851
Gebruiker
Jorick.B25
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Schadeclaim afgewezen omdat de modelauto met 4 schroefjes aan de voet vast zat en dat dit niet genoeg is voor verzending. Ik heb de auto destijds ook zo binnengekregen en toen was er niks aan de hand. En ja, toen werd het via fedex bezorgd en niet via PostNL…..

Schadeclaim is daardoor afgewezen omdat het mijn schuld zou zijn. Ik heb er alles aan gedaan om het zo goed mogelijk te verpakken. Doos was bij bezorging van de koper ook al gescheurd en ingedeukt. Het lijkt mij dat PostNL onzorgvuldig met het pakket is omgaan.

Het gaat om €233,70, een flink bedrag dat ik nu door PostNL zelf aan de koper moet terugbetalen. Jammer dat jullie alles op de verzender afschuiven en verder geen oplossing willen zoeken.

Ik heb op jullie laatste mail gereageerd naar (Ko) en ik verzend ook per direct niks meer via PostNL. Dhl past mij toch beter en de service is fenomenaal. Een eerdere schadeclaim via dhl is goed opgelost en nog snel ook binnen een paar dagen.

Gewenste oplossing

Zorg maar dat het geld naar mijn rekening wordt overgemaakt, hoe jullie met je klanten omgaan is werkelijk waar om te huilen. Het probleem ligt bij de verzender en uit geluld ben je. Als je zo omgaat met een al jarenlange klant dan mogen jullie je diep schamen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een afgewezen schade. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb i u telefonisch niet kunnen bereiken. Ik heb uw dossier nogmaals doorgestuurd naar de afdeling schade. Zodra ik een reactie heb zal ik u intern verder informeren. Mijn excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen