Opgelost door POSTNL: Schadevergoeding doorrijden na aanrijding

Boskat1967!

Een medewerkster van Pakketdienst Postnl heeft op 26-08-2016 om 15:35-15:45 mijn parkeerbeugel op priveterrein zwaarbeschading.
De lange blonde dame heeft de getuigen geen woord gezegd, is in de bus gestapt en weggereden.
Telefonisch geeft Postnl aan niet te weten wie, waar en wanneer hun pakketten in mijn woongebied bezorgd , wagenpark Postnl weet niet welke voertuigen waar, met wie en wanneer rondrijden en kunnen of willen mij niet helpen, omdat ik geen kenteken heb.
Mijn schade is afgezien van bellen, het nu moeten betalen van parkeergeld, het vrijnemen voor aangifte doen, privegrond waar ik nu niet opkan een volledig schuinstaande parkeerbeugel die volledig vervangen moet worden.

Contact met Postnl om zo spoedig mogelijk weer op mijn privegrond te kunnen parkeren, vervanging van Parkeerbeugel ( identieke beugel inclusief slot ) en compensatie parkeerkosten.
Excuses medewerkster verantwoordelijk voor puinhoop, frustratie en het doorrijden na schade.

Geachte mevrouw Boshart,

Uit uw bericht begrijp ik dat een bezorger van PostNL schade heeft toegebracht aan uw parkeerbeugel. Ik kan me voorstellen dat u hierover ontstemd bent. Mijn excuses hiervoor.

Het kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn dat er schade wordt toegebracht aan uw eigendom door een bezorger. Daarom zou ik graag willen onderzoeken of ik dit voor u kan oplossen. Uit uw bericht begrijp ik dat u niet in het bezit bent van een kenteken. Verwachtte u, uw buren of één van de getuigen op deze dag ook een pakket? Als u hiervan de barcode weet te bemachtigen, kunnen wij eventueel de barcode met de bezorger koppelen.

Thera

Klantenservice PostNL
    Boskat1967!
    Postnl heeft mij netjes op de hoogte gehouden van hun interne onderzoek, maar zelf niet veel voor mij kunnen doen i.v.m. subcontractor.
    Een compliment voor Postnl en in het bijzonder mr Smetsers