Klacht POSTNL: schadevergoeding niet volledig uitbetaald!

Betreft schadeafhandeling; 1337948
Mijn pakket is verdwenen(weg) en ik heb recht op schadevergoeding.
Postnl. heeft van mij alle gegevens. Alle gegevens klopten en volgens postnl had ik recht op schade vergoeding van €500. Maar het bedrag dat ik ontvangen heb als vergoeding was alleen €316. De reden wat heeft geleid tot verlaging van het uit te keren bedrag was dat ik geen factuur van mijn vermiste goederen kon aantonen, dit was omdat het om een particuliere aankoop gaat waarbij geen facturen worden gemaakt (betalingen tussen twee particulieren). Ik heb wel een bewijs van betaling aangetoond (aankoop specificatie)van paypal met omschrijving van de gekochte goedren, nummer van creditcard, afgeschreven bedrag van meer dan €500 en datum van betaling.De vermiste sieraden had ik gekocht op ebay van particulier verkoper en die heb ik later doorverkocht aan iemand in buitenland en opgestuurd met verzekerd bedrag van €500 euro. Ik heb voor de verzending €16 betaald.

de restande bedraag van €200 terug te betaald!

Geachte mevrouw Kuśta Boerema, Hartelijk dank voor uw reactie op klachtenkompas.Uit uw bericht begrijp ik dat u het niet eens bent met de hoogte van het bedrag welke u terug heeft ontvangen. Ik heb opnieuw een melding uitgezet naar mijn collega van de onderzoeksafdeling met verzoek om nogmaals naar het onderzoek te kijken. Ik verzoek u dit af te wachten. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Hanny
    JKB
    Natuurlijk ben ik ontevreden want ik heb betaald voor de verzekering en ik heb gestuurd naar postnl bewijs van betaling voor de vermiste goederen.Ik heb verloren €200 van de verzekering maar ook winst die zou ik maken door de verkoop van deze goederen.Ik koop om te verkopen en zo verdien ik mij brood!
    Geachte mevrouw Kuśta Boerema,Ik snap dat dit een erg vervelende situatie is. Uw melding is uitgezet en zal met voorrang worden behandeld. Mijn collega van het onderzoeksteam zal zo spoedig mogelijk contact met u hierover opnemen. Ik wil u vragen om dit af te wachten.Met vriendelijke groet,Lotte
    JKB
    Niemand heeft contact met mij opgenomen. Postnl is een bedrijf van dieven en oplichters! We moeten er gewoon voor zorgen dat Postnl failliet gaat!
    Geachte mevrouw Kuśta-Boerema,Hartelijk dank voor uw reactie. Ik kan mij goed voorstellen dat het erg vervelend is dat u nog geen reactie hebt ontvangen.Uiteraard heb ik direct een melding uitgezet dat ze nog contact met u opnemen. Excuus voor alle ongemakken welke u heeft ervaren. Er vanuit gaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Annelies
    JKB
    Geen kontact, geen geld terug! Stelletje oplichters! Ik wens jullie ontslag!!!
    Geachte mevrouw Kuśta-Boerema,Dank voor uw reactie, het is voor te stellen dat het zeer vervelend is dat u nog steeds geen contact heeft gehad met de onderzoeker. Uiteraard heb ik dit opnieuw uitgezet, met het zeer dringende verzoek u te bereiken. Uiteraard excuus hiervoor.Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Annelies
    JKB
    Het zijn gewoon stelletje oplichters bij postnl! Ik heb wel een bewijs van betaling aangetoond van paypal met omschrijving van de gekochte goedren, nummer van creditcard, afgeschreven bedrag van meer dan €500 en datum van betaling. Ik ben gedwongen om gedeeltelijk bedrag te accepteren anders zou ik niets krijgen! Maar sinds mijn documenten ongeldig waren waarom ik kreeg een deel van de vergoeding???