Klacht POSTNL: Schandalig

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 370298
Gebruiker
#Wateenverdriet#
Datum
1 reactie

Details

De klacht

We zijn Vrijdag 7 Juni bij het uitvaart centrum PC geweest om de rouwkaarten in orde te maken. Om ongeveer 15.00 .
De genodigde moesten de kaarten Zaterdag ontvangen.
Ter controle had ik een naar mijn zelf gestuurd.
Ik werd gebeld door verschillende mensen dat ze geen kaart hebben ontvangen.
Buiten Amsterdam allemaal wel .
Ik woon op her Osdorpplein 3 mensen niets gehad .Buiksloterdijk ook niet de aker ook niet .Boutenburg weer wel . Met al mijn verdriet moet ik ook nog gaan controleren wie wel en wie niet . Ik heb nog naar de klantenservice gebeld, maar ik moest geduld hebben.

De oplossing

Dat zou ik niet weten het is niet goed te maken.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Allereerst gecondoleerd met het verlies van uw dierbare. Uit uw bericht begrijp ik dat u rouwkaarten heeft verzonden, maar dat een deel van deze kaarten niet is aangekomen. Ik kan mij voorstellen dat u hier heel erg droevig over bent. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wij behandelen rouwkaarten altijd met extra aandacht vanwege hun gevoelige karakter. Toch is er in uw geval iets misgegaan. Graag wil ik u hiervoor mijn excuses aanbieden.

    Het is in de praktijk niet altijd mogelijk om te achterhalen wat er mis ging, omdat dit ongeregistreerde post is die we niet in ons proces kunnen volgen. Volgens mijn gegevens is er inmiddels een klacht uitgezet hierover en heeft mijn collega contact gehad met de contactpersoon over de verdere afhandeling.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
#Wateenverdriet#
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze komen er makkelijk mee weg en doen niets. Ik kreeg de kaart toen ik terug kwam van de crematie. Schandalig . Daar moet je dan nog extra voor betalen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?