Opgelost door POSTNL: Schandalig

content Opgelost
Sabientje1704

Schandalig gewoon wacht ik op me paketje de hele avond thuis neemt niet de moeite op aan te bellen gooit een briefje in de brievenbus met kliko heeft die luie bezorger gewoon in de kliko gegooit zonder aan te bellen zonder toestemming in kliko gooien Schandalig dit doe je toch niet als het bij jou gebeurd vind je het ook niet leuk warom wel bij een andere doen dan?😠😤😡

Zorgen dat het niet meer gebeurd zoals normale bezorgers doen aan bellen er is niet voor niks een deurbel of bij buren of afhaal punt maar niet zo schandalig zonder toestemming in een kliko gooien als het nog een keer gebeurd bestel ik nooit meer bij post.nl

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over aflevering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Zoals telefonisch besproken heb ik uw melding doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger zodat dit besproken wordt om herhaling te voorkomen. Nogmaals mijn oprechte excuses voor deze wijze van bezorgen.

Sabientje1704