Opgelost door POSTNL: Schandalig

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 567820
Gebruiker
Sabientje1704
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Schandalig gewoon wacht ik op me paketje de hele avond thuis neemt niet de moeite op aan te bellen gooit een briefje in de brievenbus met kliko heeft die luie bezorger gewoon in de kliko gegooit zonder aan te bellen zonder toestemming in kliko gooien Schandalig dit doe je toch niet als het bij jou gebeurd vind je het ook niet leuk warom wel bij een andere doen dan?😠😤😡

De oplossing

Zorgen dat het niet meer gebeurd zoals normale bezorgers doen aan bellen er is niet voor niks een deurbel of bij buren of afhaal punt maar niet zo schandalig zonder toestemming in een kliko gooien als het nog een keer gebeurd bestel ik nooit meer bij post.nl

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over aflevering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Zoals telefonisch besproken heb ik uw melding doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger zodat dit besproken wordt om herhaling te voorkomen. Nogmaals mijn oprechte excuses voor deze wijze van bezorgen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sabientje1704
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen