Klacht POSTNL: Schandalig

Herman Dijkhuis

Donderdag is mijn pakketje verkeerd bezorgd en ook gewoon op een stoel achterhuis neer gelegt zonder briefje in de brieven bus over het pakketje. Het pakketje moest op de clinge 10 in Noordbroek zijn en lag bij kapelstraat 16 achterhuis. Vind ik niet normaal dit

Dat hier meer aandacht naar uit gaat.

Geachte heer,mevrouw Dijkhuis,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket.
    Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- 3S-code van uw zending
    - Uw e-mailadres voor het indienen van uw klacht

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Dit kan in een privébericht zodat uw e-mailadres niet openbaar staat.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.