Klacht POSTNL: Schandalig

Klachtnummer
# 331658
Gebruiker
Herman Dijkhuis
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Donderdag is mijn pakketje verkeerd bezorgd en ook gewoon op een stoel achterhuis neer gelegt zonder briefje in de brieven bus over het pakketje. Het pakketje moest op de clinge 10 in Noordbroek zijn en lag bij kapelstraat 16 achterhuis. Vind ik niet normaal dit

De oplossing

Dat hier meer aandacht naar uit gaat.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer,mevrouw Dijkhuis,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket.
    Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - 3S-code van uw zending
    - Uw e-mailadres voor het indienen van uw klacht

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Dit kan in een privébericht zodat uw e-mailadres niet openbaar staat.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen