Klacht POSTNL: Schandalig dat ik zit te wachten en een niet thuis bericht krijg voor de zoveelste keer

Najet

Dit is de ZOVEELSTE keer dat ik thuis zit te wachten op een pakket en vervolgens een bericht krijg ; u was niet thuis!!
Vind dit echt schandalig.
Geen vertrouwen meer in POST.NL
hele avond zitten wachten op NIKS

Dit zou niet meer mogen gebeuren. Vind dit zeer slecht. Geen vertrouwen meer in POST nl

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is zeker niet fijn dat de bezorger aangeeft dat u niet thuis bent terwijl u dat wel bent. Ik wil hier graag een klacht over indienen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - uw e-mail adres;
    - of u een briefje heeft ontvangen en of uw deurbel goed werkt;
    - de tracking code van het betreffende pakket.