Klacht POSTNL: Schandalig dat ik zit te wachten en een niet thuis bericht krijg voor de zoveelste keer

Klachtnummer
# 403022
Gebruiker
Najet
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dit is de ZOVEELSTE keer dat ik thuis zit te wachten op een pakket en vervolgens een bericht krijg ; u was niet thuis!!
Vind dit echt schandalig.
Geen vertrouwen meer in POST.NL
hele avond zitten wachten op NIKS

De oplossing

Dit zou niet meer mogen gebeuren. Vind dit zeer slecht. Geen vertrouwen meer in POST nl

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is zeker niet fijn dat de bezorger aangeeft dat u niet thuis bent terwijl u dat wel bent. Ik wil hier graag een klacht over indienen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - uw e-mail adres;
    - of u een briefje heeft ontvangen en of uw deurbel goed werkt;
    - de tracking code van het betreffende pakket.
    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen