Opgelost door POSTNL: Schandalig service bij de pakket post.

content Opgelost

Hallo,

Ik zat met volle smacht op mijn pakketje te wachten toen de app zei bezorger is onderweg, er stond bij "er is een handtekening vereist voor deze zending" mooi dacht ik kan niet fout gaan! Zonet 5 minuten geleden werd er aangebeld, ik dacht wat zijn ze lekker optijd zelfs nog voor de aangegeven tijd! Waar ik de deur opende en eigenlijk met volle verbazing bleef staan. De bezorger "gooide" zowaar mijn pakket ( die best wel wat gewicht had) zo in mijn armen, voordat ik überhaupt iets kon zeggen liep hij alweer weg. Oke dacht ik?(mijn andere aardige en meedenkende bezorger zal wel met vakantie zijn) En mijn handtekening dan?... Nu ben ik zo eerlijk en weet dat ik het pakket heb ontvangen. Maar duidelijk niet heb getekend ervoor, even later zegt mijn app : uw pakket is afgeleverd, met zijn handtekening en initialen! Schandalig vond ik zelf.

Mandy

Ik verlang ervan dat hier actie ondernomen wordt, aangezien mijn vaste bezorger altijd netjes en met volle service mijn pakketen komt brengen. En ik deze bezorger helemaal niet herkende. Ik vind het schandalig dat mijn pakket zo ergens had kunnen landen zonder dat ik er überhaupt voor getekend heb. Ik zal een foto toevoegen.

Geachte mevrouw Jansen,

Bedankt voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger namens u de handtekening van ontvangst heeft gezet voor uw pakket. Ik vind dit een kwalijke zaak, waar ik u graag mijn excuses voor wil aanbieden.

Ik ben het zeker met u eens dat het gedrag van deze bezorger absoluut niet door de beugel kan. Ik wil hier dan ook een klacht voor indienen. Door het indienen van een klacht zal de bezorger worden aangesproken op zijn gedrag. Helaas kan ik uw bijlage niet openen, waardoor ik nu geen 3S-code heb. Zou u deze nog willen sturen als reactie op dit bericht?

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Vriendelijke groet,

Sannette
    PostNL
    Hallo,

ten eerste bedankt voor het oppakken van mijn klacht,
    natuurlijk kan ik de 3S-code versturen het gaat om : 3SYVPP009024073

met vriendelijke groet,

Geachte mevrouw Jansen,

Hartelijk dank voor uw reactie en aanvullende informatie. Ik heb de klacht voor u aangemaakt, zodat de betreffende bezorger hier op aangesproken zal worden door zijn/haar leidinggevende. Op die manier kan de kans op herhaling ook verkleind worden. Dit wordt intern afgehandeld, u krijgt hier in eerste instantie geen extra reactie op. Wel mag u ervan uit gaan dat de bezorging van toekomstige pakketten op uw adres weer op de juiste wijze verloopt.

Zou u als reactie op dit bericht uw e-mailadres nog mee willen sturen? Dan is alle informatie compleet.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

René

Mandy Jansen
Uiteindelijke oplossing Waarschuwing voor de des betreffende bezorger