Klacht POSTNL: Schandalig

Klachtnummer
# 354690
Gebruiker
Gert
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Vervolg van voorgaande klacht[en]

De oplossing

Hoe ik geholpen wil worden?? Ze moeten hun ogen uit hun kop schamen. Is inmiddels 9 maart afgeleverd. IPV 8 maart. Alsof ze er mee gooien [zie foto,s] Is ronduit SCHANDALIG

Bijlagen

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Erg naar dat uw pakket zo bij u is aangekomen. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling en ik snap heel goed dat u teleurgesteld bent in deze bezorging. Ik zou hier graag namens u een klacht over registreren om de service in de toekomst te verbeteren.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    * uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

  2. Auteur
    Gert
    Datum
    Omdat ik niet meer reageer is het vogende.
    Er wordt door klachtenkompas om mijn emailadres gevraagd.
    Wat krijg ik dan steeds binnen via de mail??

    Mvgr
    Gerrit
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht. Dat is een goede vraag. Ik heb enkel inzage in de contactinformatie die hier privé in het gesprek zichtbaar is en daar is uw e-mail adres niet te zien. Wellicht is het elders ingevuld, zodat u een bevestiging krijgt wanneer wij vanuit PostNL weer reageren via deze site, maar dit kan ik niet nakijken. Ik hoop dat u uw e-mail adres nog via een privé bericht zou willen doorgeven. Is de inhoud van het pakket overigens nog wel in orde? Ik zie in Track en Trace een toevoeging bij uw huisadres staan. Is dit correct? Deze ontbreekt bij uw adres hier in de contactgegevens.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen