Klacht POSTNL: Schandalig

Gert

Vervolg van voorgaande klacht[en]

Hoe ik geholpen wil worden?? Ze moeten hun ogen uit hun kop schamen. Is inmiddels 9 maart afgeleverd. IPV 8 maart. Alsof ze er mee gooien [zie foto,s] Is ronduit SCHANDALIG

Bijlagen

Geachte heer, mevrouw,

Erg naar dat uw pakket zo bij u is aangekomen. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling en ik snap heel goed dat u teleurgesteld bent in deze bezorging. Ik zou hier graag namens u een klacht over registreren om de service in de toekomst te verbeteren.

* uw e-mailadres.

Gert
    Omdat ik niet meer reageer is het vogende.
    Er wordt door klachtenkompas om mijn emailadres gevraagd.
    Wat krijg ik dan steeds binnen via de mail??

Mvgr
    Gerrit
    Geachte heer,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Dat is een goede vraag. Ik heb enkel inzage in de contactinformatie die hier privé in het gesprek zichtbaar is en daar is uw e-mail adres niet te zien. Wellicht is het elders ingevuld, zodat u een bevestiging krijgt wanneer wij vanuit PostNL weer reageren via deze site, maar dit kan ik niet nakijken. Ik hoop dat u uw e-mail adres nog via een privé bericht zou willen doorgeven. Is de inhoud van het pakket overigens nog wel in orde? Ik zie in Track en Trace een toevoeging bij uw huisadres staan. Is dit correct? Deze ontbreekt bij uw adres hier in de contactgegevens.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.