Klacht POSTNL: SCHANDALIG

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 454439
Gebruiker
boeddah
Datum
9 reacties

Details

Klacht

Ik was niet aanwezig, ze hebben het pakket met 2 flessen erin over mijn stenen schutting gegooit op mijn Jacuzzi. Hier ben ik echter niet van gediend. Hoop dat er geen schade aan is en me flessen nog heel zijn.

Is dit nu service??????????

Gewenste oplossing

dit erg serieus nemen, en anders even een kijkje komen nemen. Nogmaal hoop dat hij niet lek is mijn Jacuzzi
Geboden oplossing
Niks, helemaal niks. Gebeurt geen flikker
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

9 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de pakketbezorging. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat de chauffeur dit pakket over uw schutting heeft gegooid. Ik vind dit een hele kwalijke zaak. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Is er schade aan uw pakket of uw eigendom? Zo ja, wat is de schade precies?

    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    boeddah
    Datum
    Er is inderdaad schade aan mijn jaccuzi. Een klem van de deksel is afgebroken
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Bedankt voor deze informatie.

    Als u alleen nog uw e-mailadres zou willen sturen, dan kunnen wij verder gaan met het in behandeling nemen van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    boeddah
    Datum
    Heb nog steeds niets gehoord, het afhandelen is al net zo pet. Zit nog steeds met schade niet groot maar ben het beu nu, dit was al het 3de pakketje wat over de schutting vloog
  5. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. U geeft aan dat u nog niets heeft gehoord over de afhandeling van uw melding. Graag informeer ik u.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding in behandeling te kunnen nemen. In de reactie van 17 juni heb ik u gevraagd om uw e-mailadres nog door te geven, zodat we uw klacht verder in behandeling kunnen nemen. Kunt u ook inschatten wat de ontstane schade ongeveer is?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  6. Auteur
    boeddah
    Datum
    Nu Heb Ik godver al 3x een mailtje gehad dat ik niet gereageerd heb, zelf een foto erbij van mijn schade, ze blijven net zolang door gaan tot dat ik zeg bekijk het maar en ik reageer niet meer, en kan alles in de doofpot. Dus voor de 3de keer nog steeds schade en geen sorry gehoord
  7. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    In onze eerste reactie op uw klacht hebben wij u onze excuses aangeboden voor het feit dat de chauffeur uw pakket over de schutting heeft gegooid. Het is vanzelfsprekend dat onze excuses ook voor de schade aan uw jacuzzi is bedoeld. Dat is namelijk een gevolg van wat de chauffeur heeft gedaan.

    Inmiddels hebben wij u drie keer (dinsdag 16 juni, woensdag 17 juni en dinsdag 23 juni) gevraagd om uw E-MAILADRES aan ons door te geven, zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen en kunnen doorzetten naar de verantwoordelijke afdeling. Uw contactgegevens, e-mailadres en telefoonnummer, zijn vereist. Zolang u uw e-mailadres niet doorgeeft zal er niks met uw klacht gebeuren. U heeft waarschijnlijk uw e-mailadres moeten invullen om gebruik te kunnen maken van Klachtenkompas, maar dit e-mailadres is voor ons niet zichtbaar. Gelieve alsnog een privébericht sturen met daarin uw e-mailadres.

    We vernemen ook graag van u wat de hoogte van de schade is/wat het kost om de jacuzzi te repareren.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  8. Auteur
    boeddah
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  9. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen