Klacht POSTNL: Schandalige behandeling jarenlange vaste postbus klanten
Details
Klacht
De postbussenlokatie in Huizen wordt in een simpel briefje d.d. 14 maart 2019 opgeheven met ingang van 1 april 2019. Het nieuwe adres is tien kilometer verwijderd hetgeen een 120 kilometer (6 x 20 kilometer) onnodige auto verplaatsing per week op levert. Op de nieuwe lokatie aan een doorgaande weg kan amper geparkeerd worden en geldt betaald parkeren.Het opzeggen van de postbus gaat gepaart met veel ongevraagd werk, nieuw drukwerk, informeren alle instanties en klanten, pakketbezorging et cetera.
De herhaalde vraag naar een doorstuur regeling wordt botweg verwezen naar postnl.nl waar een en ander op eigen kosten aangevraagd kan worden.
Gewenste oplossing
Nooit meer iets.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.