Klacht POSTNL: Schandalige behandeling jarenlange vaste postbus klanten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 357486
Gebruiker
Jan Vanderveen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De postbussenlokatie in Huizen wordt in een simpel briefje d.d. 14 maart 2019 opgeheven met ingang van 1 april 2019. Het nieuwe adres is tien kilometer verwijderd hetgeen een 120 kilometer (6 x 20 kilometer) onnodige auto verplaatsing per week op levert. Op de nieuwe lokatie aan een doorgaande weg kan amper geparkeerd worden en geldt betaald parkeren.

Het opzeggen van de postbus gaat gepaart met veel ongevraagd werk, nieuw drukwerk, informeren alle instanties en klanten, pakketbezorging et cetera.

De herhaalde vraag naar een doorstuur regeling wordt botweg verwezen naar postnl.nl waar een en ander op eigen kosten aangevraagd kan worden.

Gewenste oplossing

Nooit meer iets.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het verplaatsen van de postbuslocatie. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap dat dit een vervelende situatie voor u is. Helaas kan ik u hier niet mee helpen omdat dit kanaal alleen voor de consumentenservices is. Ik raad u aan om contact op te nemen met de zakelijke klantenservice van PostNL voor meer informatie omtrent deze verplaatsing. Alle contactopties voor PostNL Zakelijk kunt u vinden op onze website. https://www.postnl.nl/klantenservice/zakelijk/.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen