Klacht POSTNL: schandalige behandeling van een vraag

genegeerde

11-6-20 een mail gezonden naar business@informatie.postnl. De reactie was dat er binnen 5 dagen contact wordt opgenomen. Niets gehoord. 19-6-20 dezelfde mail nog maar eens gezonden met exact hetzelfde resultaat. Ten einde raad contact gezocht met postnl. via de chat, daar werd ik helemaal moedeloos van. De consumentenchat verwijst mij naar de zakelijke chat en de zakelijke chat verwijst mij naar de consumentenchat. In een woord schandalig zoals er met een vraag wordt omgegaan. Al met al sinds 11-6 jl. probeer ik een reactie te krijgen van Postnl. maar lijk genegeerd te worden.

de mail beantwoorden zoals al 2 maal beloofd

Uiteraard snap ik dat u hier graag snel antwoord over wilt. Ik raad u aan om telefonisch contact op te nemen met onze zakelijke klantenservice via 088-86 86 868. Zij kunnen u dan verder helpen met dit probleem. In ieder geval mijn excuus voor het ongemak.