Klacht POSTNL: schandalige behandeling van een vraag

Klachtnummer
# 459050
Gebruiker
genegeerde
Datum
1 reactie

Details

De klacht

11-6-20 een mail gezonden naar business@informatie.postnl. De reactie was dat er binnen 5 dagen contact wordt opgenomen. Niets gehoord. 19-6-20 dezelfde mail nog maar eens gezonden met exact hetzelfde resultaat. Ten einde raad contact gezocht met postnl. via de chat, daar werd ik helemaal moedeloos van. De consumentenchat verwijst mij naar de zakelijke chat en de zakelijke chat verwijst mij naar de consumentenchat. In een woord schandalig zoals er met een vraag wordt omgegaan. Al met al sinds 11-6 jl. probeer ik een reactie te krijgen van Postnl. maar lijk genegeerd te worden.

De oplossing

de mail beantwoorden zoals al 2 maal beloofd

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard snap ik dat u hier graag snel antwoord over wilt. Ik raad u aan om telefonisch contact op te nemen met onze zakelijke klantenservice via 088-86 86 868. Zij kunnen u dan verder helpen met dit probleem. In ieder geval mijn excuus voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen