Opgelost door POSTNL: Schandalige chauffeur

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 403723
Gebruiker
jammer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik woon in een appartement, bezorger belt niet aan doet briefje niet thuis in de bus 2de dag bezorger belt aan ik spreek met hem via de intercom en vraag of hij het boven brengt, (Lift aanwezig) hij rijdt weg zonder het pakje te bezorgen 3de dag pakketje af te halen bij afhaalpunt en de andere kant van de stad.

De oplossing

Deze chauffeur moet ander werk gaan doen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is zeker niet fijn dat de bezorger niet bij u aanbelt. Ik heb voor u gekeken en ik zie dat u hier al een klacht over heeft ingediend. Dit is intern met de verantwoordelijke bezorger besproken. Daarom ontvangt u hier geen terugkoppeling van.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jammer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Als zzpers zich klant onvriendelijk blijven gedragen, gaat dat ten kosten van uw naam POSTNL, en dat is jammer, misschien iets strenger wb uw regels.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen