Opgelost door POSTNL: Schandalige chauffeur

content Opgelost
jammer

Ik woon in een appartement, bezorger belt niet aan doet briefje niet thuis in de bus 2de dag bezorger belt aan ik spreek met hem via de intercom en vraag of hij het boven brengt, (Lift aanwezig) hij rijdt weg zonder het pakje te bezorgen 3de dag pakketje af te halen bij afhaalpunt en de andere kant van de stad.

Deze chauffeur moet ander werk gaan doen.

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is zeker niet fijn dat de bezorger niet bij u aanbelt. Ik heb voor u gekeken en ik zie dat u hier al een klacht over heeft ingediend. Dit is intern met de verantwoordelijke bezorger besproken. Daarom ontvangt u hier geen terugkoppeling van.

jammer
Als zzpers zich klant onvriendelijk blijven gedragen, gaat dat ten kosten van uw naam POSTNL, en dat is jammer, misschien iets strenger wb uw regels.