Klacht POSTNL: schande

# 281936
roady

post.nl maakt mij het leven zuur nadat ik een klacht had over de slechte bezorging van poststukken en meldingen te geven op naam van anderen via mijn post.nl app hun weigeren de meldingen op naam van anderen stop te zetten de instellingen van de app werken niet meer goed en ik kan alleen nog maar met hun twitteren of schrijven van ellende heb ik de app verwijderd en ik wordt door hun gebeld probeer mijn verhaal te doen vervolgens wordt ik door hun getreiterd hun doen dat opzettelijk om het gesprek te verstoren mij kwaad te maken zodat ik mijn zelfbeheersing verlies ik daarop afgerekend wordt waardoor hun een reden hebben om de verbinding te kunnen verbreken ik wil post.nl aanklagen en een schadevergoeding eisen want bedrijven, overheidsinstanties en zorgverzekeraars + alles dat daaraan gerelateerd is werken zo 24uur per dag om jou gelijk en recht van spreken te kunnen verstoren met de bedoeling zelfs een rechtszaak tegen jou aan te kunnen spannen puur en alleen om hun criminele beleid te kunnen rechtvaardigen het is een dieptrieste schande want je staat er helemaal alleen voor als jou zoiets overkomt en hun maken je helemaal af als hun de kans krijgen

ik wens deze organisaties en de mensen die achter het beleid zitten aan te klagen en schadevergoedingen te eisen wegens het opzettelijk stichten van leed in mensenlevens

Geachte heer/mevrouw Peters,

Uit uw bericht begrijp ik dat u getreiterd wordt na aanleiding van uw klacht over de slechte bezorging van poststukken. Ik kan mij voorstellen dat u hier absoluut niet blij mee bent en ik bied u dan ook mijn excuses aan.

Ik heb op uw postcode, huisnummer en telefoonnummer gezocht in mijn systeem, maar helaas kan ik geen enkele klacht vinden die door u is ingediend. Heeft u wellicht ook een klacht ingediend over een pakket? Heeft u daar misschien nog de 3S-code van of heeft mijn collega u een casenummer doorgegeven? Dan kijk ik graag met u mee.

Thera
    PostNL
    roady
    ik vindt dat post.nl mijn klacht beter moet behandelen mijn verhaal is duidelijk en mij wordt gevraagd bewijzen te leveren ik vindt dat post.nl het zelf moet uitzoeken en ook hun medewerker (s) moet opsporen die mij zowel telefonisch en met postbezorging getreiterd hebben want op deze manier maken hun er zich al geruime tijd vanaf het lijkt wel zo'n standaard procedure die bij het treiteren hoort
    Geachte heer/mevrouw Peters,

Bedankt voor uw reactie. Uiteraard is het niet de bedoeling dat u getreiterd wordt naar aanleiding van uw ingediende klacht, daarom kijk ik graag wat ik voor u kan doen. Zoals mijn collega aangeeft is er op basis van uw postcode en huisnummer nog geen klacht te vinden die eerder door u is ingediend.

Zou u in het kort alsnog aan kunnen geven wat er precies niet goed is gegaan met de bezorging van uw poststukken en wanneer dit gebeurd is? Mocht het de bezorging van een pakket betreffen, stuurt u dan ook de 3S-code van het betreffende pakket mee? Aan de hand van die informatie kijk ik graag wat ik voor u kan doen.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

René
    roady
    ik weiger u nog langer te beantwoorden omdat u het probleem ontkent en u mij daarin rond wilt laten dwalen om zo uw onrechtmatige gelijk te verkrijgen