Klacht POSTNL: Schending medisch (brief-) geheim door Post.nl in februari 2020 na al ruim 1 jaar van ellende

Opvreten

Vandaag 13 feb 2020, van postmedewerker De Muts (ter aanduiding van zijn uiterlijk; altijd een muts en zonnebril) een volledig openstaande envelop van het Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC) gekregen. Zie fotos
‘Openstaande’ envelop want doorweekt vanwege regen Onderkant ook beschadigd, deels open.
Ik beschouw dit als schending van het medisch geheim EN van het briefgeheim door Post.nl/De Muts.

Volstrekt onacceptabel, zo gaat het al ruim 1 jaar met Post.nl/De Muts.
Graag ontslaat u deze man. Of geef mij een andere bezorger!

Ontslag of overplaatsing De Muts

Bijlagen

Opvreten
    De klachtenserie is tevens voorgelegd aan dhr K.Klink, directeur Post.nl. Wij wachten op diens reactie.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik vind het kwalijk om te vernemen dat de postbezorging al langere tijd niet correct verloopt. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u inmiddels een klacht heeft ingediend via onze klantenservice. U zal hier geen verdere reactie over ontvangen, maar uw klacht is inmiddels opgepakt door de leidinggevende op het bezorgkantoor en die heeft passende maatregelen genomen om de bezorging te verbeteren.