Klacht POSTNL: schoenen uit het buitenland na 1 maand nog steeds niet ontvangen, pakketje is wel bij post nl.

ngozi

Schoenen uit het buitenland besteld (27-05-2019). kreeg vervolgens een brief van PostNL dat er gegevens ontbraken omtrent het pakketje (11-06-2019). heb het formulier die zelfde dag ingevuld en verzonden. Helaas heb ik mijn schoenen tot nu toe nog steeds niet ontvangen (meer dan maand later). Heb ook niks te horen gekregen en kan geen informatie over het pakketje krijgen.

Informatie verstrekken over mijn product en mijn product leveren.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. U heeft op 11 juni de gevraagde informatie voor de inklaring aan ons doorgegeven, maar u heeft het pakket nog niet mogen ontvangen.. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat u graag het pakket wilt ontvangen. Ik zie in de track en trace dat de informatie is ontvangen, maar ik zie dat het pakket nog niet is verwerkt op de afdeling inklaringen. Ik zet daarom graag een melding voor u uit, zodat u binnenkort het pakket kunt ontvangen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Uw e-mailadres.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

Hartelijk dank voor uw reactie.

Ik heb een melding uitgezet naar de inklaringsafdeling, met de vraag wat er aan de hand is, en met het verzoek het pakket alsnog vrij te geven. Indien u uw pakket niet binnen een week ontvangt, dan kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. Geeft u hierbij het volgende nummer door: 07514218.