Klacht POSTNL: Schriftelijk klacht ingediend en antwoord gehad maar nog steeds geen verbetering

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 352813
Gebruiker
Toren#ams
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Sinds januari bezorgd Post.nl geen pakketpost bij onze flat

De oplossing

De chauffeur ontslaan of laat hem iets anders doen, hij doet toch wat hij wil en luistert niet naar zijn baas.

5 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik vind het kwalijk dat de chauffeur al meerdere malen pakketten niet op uw adres heeft aangeboden en tevens geen kennisgeving heeft achtergelaten. Ik zie dat hier inderdaad al meerdere klachten over zijn aangemaakt. Mijn excuses dat dit nog steeds niet correct verloopt. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is uw e-mail adres?

    -Wat is de Track & Trace code van een pakket dat recent wederom niet bij u is aangeboden en er geen bericht is achtergelaten?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Toren#ams
    Datum
    Mijn e-mailadres is robertvelthuijsen@online.nl
    Het gaat om een vervolg van 3 klachten met de track&trace nummers:
    3SYARA6206263
    SDKPK018685147
    3SFKRT5868572
    Hier heb ik een schriftelijk antwoord op gehad met de datum brief 26-2-2019, de brief was beantwoord door ene Yorrick van Post.nl
    De klacht via deze weg is een gevolg van een week later toen een buurman en mijzelf stonden te wachten op de koerier die we zagen aankomen, mijn eigen pakket kwam via DHL en die bezorgde ook maar van mijn buurman moest met Post.nl komen en die stond op datzelfde moment in de straat. Echter reed deze onze flat weer voorbij en mijn buurman had daarna het bericht gekregen dat Post.nl hem gemist had en dat hij het later op kon gaan halen bij een Post.nl locatie, de JUMBO op de Buitenveldertselaan, het voor mij bekende fenomeen. Die chauffeur heeft dus niets aangetrokken van de waarschuwing die hij de eerste keer gekregen heeft, het lijkt wel of hij er geen zin in heeft.
    Ook bij mijn buurman dus hetzelfde probleem en ook dat was bij hem niet voor het eerst.
    Deze chauffeur rijd steeds onze flat voorbij zonder pakketten aan te leveren en doet ook nooit briefjes in het postvak, hij heeft een nare gewoonte om de pakketten herhaaldelijk naar die JUMBO te brengen en dat is niet eens de dichtstbijzijnde JUMBO filiaal, er is er nog een dichterbij die ook pakketpost behandeld n.l. op de Heenvlietlaan.
    Maar uiteindelijk betalen we voor bezorging aan huis en niet voor bezorging bij een JUMBO filiaal.
    Ik moet zelf af en toe dingen bestellen voor de VVE in deze flat en daar zitten best grote pakketten bij en die moeten echt bezorgd gaan worden want in de toekomst haal ik die pakketten niet meer op bij de JUMBO.
    In de bijlage een opsomming van de drie gevallen die ik ook al eens had verstuurd naar Post.nl als eerste klachtenbrief.


  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor de gevraagde informatie en de duidelijke situatiebeschrijving. Ik kan me uw frustratie heel goed voorstellen.

    Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - De bevestiging of de bel correct werkt.


    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    Toren#ams
    Datum
    De bel? Nou die werkt perfect hoor maar die chauffeur komt niet eens aan de deur!
  5. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw aanvullende informatie. Ik vind het bijzonder kwalijk om te vernemen dat er geen verbetering zichtbaar is in de bezorging van de pakketten bij uw flat. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van de door meegestuurde Track&Trace codes heb ik gezien dat over deze drie zendingen reeds klachten zijn geregistreerd. Ik begrijp dat u zelf geen recente pakketten via PostNL verwachtte, maar u geeft aan dat bij uw buurman wel hetzelfde is voorgevallen als eerder bij u is gebeurd. Ik verzoek u om uw buurman aan te raden hierover een klacht bij ons te melden, zodat we hierop wederom actie kunnen ondernemen. Indien u zelf toch recente voorbeelden heeft vernemen we dit uiteraard ook graag van u via onze Klantenservice. Mijn excuses voor de overlast die u nog steeds van deze sitautie ondervindt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Toren#ams
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik kom steeds meer buren tegen die hetzelfde probleem hebben, ook na mijn klachtenbrief. Ik zelf moet eerst weer iets bestellen dat via Post.nl verstuurd wordt maar ik ga bij de volgende bestellingen wel vragen of ze een andere vervoerder kunnen sturen want ik vertrouw die pakketbezorging van Post.nl niet meer.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?