Klacht POSTNL: service niet volgens afspraak, niets ontvangen

john

gewoon hele dag thuis zitten wachten op pakketje voor een cadeau, niemand aangebeld maar wel een briefje dat ik niet thuis was, ik heb de bus zien stoppen maar niemand heeft aangebeld, was al weer weg voor ik bij de deur was.
Ook bij de bruna locatie nu al twee dagen geweest met 0,0 resultaat, we zijn nu enkele dagen verder en de verjaardag is vandaag! Geen pakket, geen cadeau dus....

zoeken naar pakket en anders terugbetaling vd kosten, goederen en verzendkosten

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat de chauffeur niet heeft aangebeld en het pakket niet aanwezig is op de afhaallocatie. Ik zie aan de hand van mijn administratie dat er een klacht in ingediend en dat er een onderzoek voor u is ingesteld. U zal hier nog bericht over ontvangen.