Klacht POSTNL: Service slecht PostNL

Reshma

Pakketje nooit aangeboden door PostNL en ineens een melding dat het retour afzender gaat!

Ik wil me zending alsnog hebben, maar dan voor volgende week woensdag!

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u geen afhaalbericht voor uw zending heeft ontvangen, waardoor u niet wist dat het pakket al bij een PostNL locatie afgeleverd was. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u graag een oplossing wilt en alsnog het pakket wilt ontvangen op uw adres. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik de status gecontroleerd. De zending is op 26 augustus bij u aangeboden, u had uiteraard een briefje in de brievenbus moeten ontvangen. Mijn excuses dat dit niet is gebeurd. Ik heb een klacht gemeld bij de bezorgafdeling vanwege het niet aanbieden van de zending en het niet achterlaten van een afhaalbericht. De leidinggevende zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek.

Het pakket is reeds retour gezonden naar de afzender, dat kan ik niet meer terugdraaien. Ik raad u aan om voor een oplossing en eventueel opnieuw verzending van het pakket contact op te nemen met de verzender. De afzender is en blijft ook de opdrachtgever voor verzending en heeft een vervoersovereenkomst gesloten met de postorganisatie in het land van verzending. Afhankelijk van de voorwaarden komt alleen de afzender in aanmerking voor een vergoeding via de verzendende postorganisatie in het buitenland. Hij of zij kan dit dan weer verder met u afstemmen, ik hoop dat u samen met de verzender tot een passende oplossing kunt komen.

Reshma