Klacht POSTNL: servies Société ceramique maastricht boerenhoeve stuk bij levering
Details
De klacht
Het opgestuurde servies heb ik verzekerd opgestuurd. Dit is helaas gedeeltelijk gebroken. Dit heb ik gemeld bij post nl. Binnen 2 dagen zou er reactie zijnNa 1.5 week waarbij ik zelf ook nog vaker aan de bel heb moeten trekken. Kwam er reactie. Toen moest ik een hele papierwinkel invullen en foto's sturen. Waaronder ook foto's van het verpakkingsmateriaal. Maar die waren inmiddels weggegooid Door de ontvanger. Aangezien post nl pas zo laat reageerde... Ook stond dit niet in de voorwaarden voor het verzekerd opsturen. Reactie van post nl? Wij kunnen helaas niets voor u betekenen. Zeer triest dit!
.
De oplossing
De waarde of een gedeelte van de waarde van het product gewoon terug. Het totaal bedrag was maar 40 euro. Het is niet dat ik de jackpot vraag... Het is overigens niet voor mezelf maar voor de koper.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.